Myrstad Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hei, For 3 uker siden fikset jeg bilen min på Mekonomen. Da viste det seg at jeg måtte bytte høyre lykt foran. Kjøpte ny lykt på høgern, og fikk de til å bytte denne lykten. så også over lykten kjapt at den så i orden ut. Når jeg får tilbake bilen min så sier han at glasset på blinklyset foran, på den side de bytta lykta var så sprøtt at det ble ødelagt i jobben, men ser nå at det er ganske stor sprekk langs hele lykta, som kommer fra blinklyset. Så min teori er at de har kommet borti det området, og sprukket lykta i det mommanget. Ringte karn og hørte å han nekter på dette, hva trur dere om dette? Legger med noen bilder også som kanskje viser det litt bedre. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg mistenker at det er en mekaniker som har vært uheldig her ja. Jeg ville bedt dem erstatte hovedlykta og hadde forlangt å se glasset til blinklykta. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Jeg prøvde og presse han ganske hardt men han nekter på dette. Så lurer på hva valg mulighetene mine er her, blir litt drøyt å kontakte advokat på et så lite beløp. Han sier bastant at den lykta var hel når han leverte fra seg bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå