Redaksjonen. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hauk skulle bare lese meldingene sine. Da dukket det opp bilder av en naken mann.Hauk Are (20) fikk lånetelefon med nakenbilder Lenke til kommentar
asdfasdfasdfasdf Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Akkurat samme skjedde med meg da jeg fikk lånetelefon av Elkjøp. Men da jeg sa fra om at det lå alt for mye rart på telefonen fikk jeg beskjed om at det var kundens ansvar å slette innhold. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Eg er eigentleg enig i at også kunden har eit ansvar for å (prøve å) slette opplysningar som dei ikkje vil at uvedkommende skal få tak i når dei skal levere inn mobiltelefonen. Men Elkjøp burde sjølvsagt også ha rutine for å resette lånetelefonane når dei får dei tilbake (er det ingen av dei ansatte som trykker seg inn på telefonane for å sjekke at den fortsatt virker etter at den er innlevert?). Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Akkurat samme skjedde med meg da jeg fikk lånetelefon av Elkjøp. Men da jeg sa fra om at det lå alt for mye rart på telefonen fikk jeg beskjed om at det var kundens ansvar å slette innhold. Altså ja elkjøp wiper vanligvis telefonen, men virkelig hadde det vært så rart om det var kundens ansvar? Og hvem faen utveksler nakenbilder på en lånetelefon, jeg skjønner at noen er forbrukere men de må da klare å tenkte litt selv? Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg er vel nesten litt mer overrasket over at folk tar private bilder av seg selv med lånetelefoner.. og særlig at de ikke sletter alt innhold etter de har lånt de. Sånn sett syns jeg det faktisk er ansvaret til låneren, og ikke til butikkjeden. Lenke til kommentar
Bigthermal89 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hehe.. Dette kunne vært overskriften på en sort-komedie Lenke til kommentar
asdfasdfasdfasdf Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Akkurat samme skjedde med meg da jeg fikk lånetelefon av Elkjøp. Men da jeg sa fra om at det lå alt for mye rart på telefonen fikk jeg beskjed om at det var kundens ansvar å slette innhold. Altså ja elkjøp wiper vanligvis telefonen, men virkelig hadde det vært så rart om det var kundens ansvar? Og hvem faen utveksler nakenbilder på en lånetelefon, jeg skjønner at noen er forbrukere men de må da klare å tenkte litt selv? Jeg er enig med deg. Jeg passer selvfølgelig alltid på å wipe telefonen, og bruker jo ikke lånetelefon til noe særlig annet enn vanlig mobilbruk. Men litt ansvar bør nok Elkjøp ha, da mange kunder ikke er like smarte kanskje. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Akkurat samme skjedde med meg da jeg fikk lånetelefon av Elkjøp. Men da jeg sa fra om at det lå alt for mye rart på telefonen fikk jeg beskjed om at det var kundens ansvar å slette innhold.Altså ja elkjøp wiper vanligvis telefonen, men virkelig hadde det vært så rart om det var kundens ansvar? Og hvem faen utveksler nakenbilder på en lånetelefon, jeg skjønner at noen er forbrukere men de må da klare å tenkte litt selv? Jeg er enig med deg. Jeg passer selvfølgelig alltid på å wipe telefonen, og bruker jo ikke lånetelefon til noe særlig annet enn vanlig mobilbruk. Men litt ansvar bør nok Elkjøp ha, da mange kunder ikke er like smarte kanskje. De tar jo ansvar for det Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Nå mener jeg det er er et ansvar elkjøp har. Det kan være langt verre ting det er tatt bilder av enn en naken kropp btw. Så man må forvente å få låne en tlf der man ikke først må sjekke for slike ting, før f.eks barnet får bruke den. (når det er denne som har sin mobil til rep) 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Dette skjer jo med jevne mellomrom, og er da ikke akkurat nyheter? Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nå fikk jeg akkurat en aldri så liten forretningside. Tenker jeg skal kjøpe en del telefoner fra Elkjøp med idiotforsikring og så få en frilansavtale med Se og Hør/VG/TV2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg