Øystein.F. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Evolve frå Left 4 Dead-studioet kjem ikkje som planlagt.Monsterjakta er utsett til neste år Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Alltid gøy å lese artikler på mitt eget hovedmål ^^, . Greit å huske på at bokmål faktisk er sidemål for en god del av befolkningen før en starter å rante om bruk av nynorsk i artikler. Ellers må jeg si jeg virkelig gledet meg til dette spillet så en utsetelse er skuffende, men ikke uventet. Virker som det er inn å utsette spillutgivelser for tiden Lenke til kommentar
Andyz Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 utsettelse er helt greit for meg, hadde flere spill jeg gledet meg til og nå får jeg god tid til alt Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Helt greit for min del da jeg syns det er bedre at de bruker noe ekstra tid på å fjerne tekniske feil, bugs, etc fremfor å rushe et uferdig produkt ut på markedet. I tillegg så kommer det mye annet nå i høst slik at man blir vel neppe arbeidsledig på spillfronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå