Øystein.F. Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Om du ikkje har skaffa deg nye konsollar byr hausten likevel på snikmordaraction.Assassin's Creed Rogue er offisielt Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Assassins' Creed Liberation HD - Januar 2014 Asassin's Creed Unity - Oktober 2014 Assassin's Creed Rogue - November 2014 Denne melkinga nærmer seg nå det parodiske. Jeg tipper serien kollapser som Guitar Hero og Tony Hawk's innen fem år så lenge samlebåndet går for fullt. 6 Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Har vi ikke fått nok av AC snart da? Har til og med mistet tellingen for hvor mange det er av dem. Tror jeg nesten ikke gider å begyne med Assassin's Creed på grunn av dette, reker ikke fullføre et spill før det kom er et nytt jo. Black Flag er vel det enste som intrisere meg å fullføre, rett og slett på grunn av at det er det enste gode piratspill vi har fått i de siste året. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ubisoft vakler som vanlig mellom "VI ELSKER PC!" og "DRA TIL HELVETE, PC!". For en bipolar gjeng. 3 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Jeg venter nok til spillet eventuelt dukker opp i en "SUPER HD"-versjon på PS4 og Xbox One. Skuffende at det er oppfølgeren til Black Flag som er nedprioritert på denne måten, er langt mer interessert i dette enn enda et nytt Assassin's Creed på land (Unity) Endret 6. august 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Puro Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 No Desmond, no AC. No grazie. PS: De bare melker AC-serien nå, er ikke verdt krona. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Må vi vente på Assassins Creed: Rogue HD før vi får spille det på PS4? Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 No Desmond, no AC. No grazie. PS: De bare melker AC-serien nå, er ikke verdt krona. Det var det jeg også sa helt til jeg prøvde Black Flag. Det er verdt pengene spør du meg ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå