Vice Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Root beer er vel en versjon av vørtøl meg bekjent... Har absolutt ingen likheter med vørterøl. Root beer er søtt og ekkelt og har i sin nåværende form ikke noe med øl å gjøre. Mulig de lagde rootbeer i "gamle dager" ved å la den gjære, men idag består den stort sett bare av sukker, vann, smakstilsetninger med tilsatt kullsyre. Smaker litt "mintaktig". Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er sikkert bedre enn vørterøl, vørterøl funker til en ting, vørterbrød! NAMNAM Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Mener bestemt at Root Beer er en versjon av vørterøl jeg... Men jeg kan ta feil, det er ikke det.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vørterøl er i hvert fall IKKE noe godt! Fysj og fy..! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har absolutt ingen likheter med vørterøl. Root beer er søtt og ekkelt og har i sin nåværende form ikke noe med øl å gjøre. Mulig de lagde rootbeer i "gamle dager" ved å la den gjære, men idag består den stort sett bare av sukker, vann, smakstilsetninger med tilsatt kullsyre. Smaker litt "mintaktig". Vi brygger Root beer hjemme hver jul. Må gjære i 4 uker. Null alkohol... Lenke til kommentar
kain Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Cherry Coke hadde vi jo før. Synes ikke den er no god, noe vi burde få til Norge derimot er Dr.Pepper!! Du får Dr pepper på en del steder i oslo så det er jo bare å mase i lokalbutikken på hjørnet om at de må ta den inn Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja vel da... Jeg trodde imidlertid det var vørterøl-varinat... Jeg gir meg! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 RC Cola? Er ikke det sånn wanna-be-shit fra rimi eller noe?Vanilla coke er godt men bare kald. Ikke fra Rimi nei. Lages av Roma. Men den må være iskald og på glassflaske! Billig er den og Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Var i Los-Angeles i 1997... I norge syns jeg Cola er bedre enn Pepsi, men i USA var faktisk Pepsi bedre enn Cola! Min mening da... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Var i Los-Angeles i 1997... I norge syns jeg Cola er bedre enn Pepsi, men i USA var faktisk Pepsi bedre enn Cola! Min mening da... Den støtter eg. Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vanilla Coke er kjempegod, mmmmmmm Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Var i Los-Angeles i 1997... I norge syns jeg Cola er bedre enn Pepsi, men i USA var faktisk Pepsi bedre enn Cola! Min mening da... Den støtter eg. Nøyaktig min erfaring også. Styrer unna Coca Cola "Classic" som de kaller smørja si der borte. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vanilla Coke er kjempegod, mmmmmmm Usj nei, liker den ikkje. Pepsi X er også dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå