PlatinumFlyer Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Starbucks coffee er bra saker!! Og cherry coke og pepsi blue, som slettes ikke er så søt. Men den norsek vannilla coke-en, det er SKVIP! i Florida betalte jeg sist 10 dollar for fire ekser med cola bokser. 12 bokser i hver, á 338 ml. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Starbucks coffee er bra saker!! Tillat meg å le uhemmet: Du ekke riktig!!! HAHAHAHAHAHA! *vri seg i latter* StarBucks leverer like god kaffe som nille leverer eau de toilette... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Når vi først snakker om sugne amerikanske spisesteder så tror jeg jaggu meg at StarBucks topper helt... Det er rett og slett for j'ævlig guffen "kaffe" de serverer der! Uff! :grine: Utvanna skvip! Det er ikke bare Starbucks kaffe, men amerikansk kaffe generelt. Amerikanerne liker som regel utvanna kaffe... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det virkelig ingen her som liker den norske vanilje cola'en? Jeg syntes den er god jeg...Veldig god faktisk. Tror jeg er den eneste i hele landet også, absolutt alle jeg møter sier noe sånt som "Æsj, drikker du det skvipet der!?!". Syntes forresten Cherry Coke også er godt! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg elsker (elsket?) vanilla coke..Den var god. Men den er nå fjernet fra butikkhyllene har ikke smakt den amerikanse, kan ikke noen som er der ta med til meg neste gang? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er den da slettes ikke..Finnes fortsatt på Ultra, Rema og Rimi her i Asker hvertfall. Og på alle bensinstasjoner og kiosker i nærheten. Er vel mulig du bor på en liten plass og nærbutikken din fjerna det fordi ingen kjøpte det uansett. Vanilla Coke er vel et ganske innarbeidet merke borte i USA, for i Pulp Fiction (1994) ber Travolta om en Vanilla Coke (får det i et langglass) i baren før han danser med Uma Thurman. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er det virkelig ingen her som liker den norske vanilje cola'en?Jeg syntes den er god jeg...Veldig god faktisk. Me too, me too! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Men hvorfor smaker eller lukter det ikke vanilje i det hele tatt? Det lukter jo søt karamell..syns den burde hett Dumle-Cola ellerno i stedet. Kjøper av og til en Vanilla Coke bare for avveksling, har ingenting imot å drikke det, bare syns den har feil navn. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Enig, den amerikanske vanlilla coken er god Men den originale colaen er ti ganger bedre her i Norge Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 vanila coce smaker got når du drikker den, men ettersmaken!! PENSILIN!! BÆÆÆSJJ!! kjøpte den en gang for og prøve den så drakk jeg hele flaska på en gang og tenkte "hmmm, denne smaker jo godt" så når jeg hadde tømt flaska så kjente jeg den grusome, forferdlige smaken og måtte kjøpe en vanlig cola for og få vekk smaken. så melding til coca cola: BLI KVITT DEN FORFERDLIGE ETTERSMAKEN!! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vært rundt i hele hamar og sett...Ingen som ser den hamar? (ikke vært bortpå andre kanten av byen..kanskje stikke dit en dag) Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fint å se at jeg ikke er den eneste!! De har den her i Bø, så da burde de ha den stort sett overalt! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Men hva sier dere om jeg sier at jeg faktisk foretrekker iskald pepsi med lime på varme sommerdager? Synes på en måte den er litt bitrere og mindre søt enn vanlig Cola. Men så skal det jo sies at jeg foretrekker dispensercola over glasscola, da. :-) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Colaen i usa og thailand er mye bedre enn den i norge. Sikkert pga ikke så strenge regler ved bruk av stoffer eller no. Btw den eneste brusen som er nesten like god som cola er CRUSH. Den kjøpte eg like ofte som cola. *nam* *drikke vann nå* Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Iskald RC Cola på glass er også ganske godt. Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 RC Cola? Er ikke det sånn wanna-be-shit fra rimi eller noe? Vanilla coke er godt men bare kald. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) Vi må for all del få Root Beer hit, helst A&W Ellers så burde vi få cherry coke og Mountain dew, crush, dr. pepper og ein sitronbrus som eg ikkje kommer på navnet. squrt eller no. Endret 28. oktober 2003 av accce Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 så melding til coca cola: BLI KVITT DEN FORFERDLIGE ETTERSMAKEN!! Det å bli kvitt forferdelig ettersmak tror jeg aldri blir viktig for produsentene.Feks. Cola-Light brus selger jo i hauger og lass til tross for at dettte er nærmest selve symbolet på forferdelig ettersmak. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Root beer er vel en versjon av vørtøl meg bekjent... Cherry Coke MÅ VI FÅ!!! Mountain Dew, som er et mye brukt blandevann også, ble bannlyst i diverse kristne avholdskretser da det fantes i Norge. Mountain Dew og gin blir bra! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Root beer er vel en versjon av vørtøl meg bekjent... Visst det er vørter øl du mener så er det jo ikkje engang i nærheten. Har du aldri smakt root beer? Det er jo ein Amerikansk klassiker som alle amerikanere har smakt!! Root Beer float er supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå