Gå til innhold

Norsk Vanilla Coke og amerikansk Vanilla Coke

PlatinumFlyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi først snakker om sugne amerikanske spisesteder så tror jeg jaggu meg at StarBucks topper helt... Det er rett og slett for j'ævlig guffen "kaffe" de serverer der! Uff! :grine: Utvanna skvip!

Det er ikke bare Starbucks kaffe, men amerikansk kaffe generelt. Amerikanerne liker som regel utvanna kaffe...

Lenke til kommentar

Er det virkelig ingen her som liker den norske vanilje cola'en?

Jeg syntes den er god jeg...Veldig god faktisk. Tror jeg er den eneste i hele landet også, absolutt

alle jeg møter sier noe sånt som "Æsj, drikker du det skvipet der!?!".

Syntes forresten Cherry Coke også er godt!

Lenke til kommentar

Er den da slettes ikke..Finnes fortsatt på Ultra, Rema og Rimi her i Asker hvertfall. Og på alle bensinstasjoner og kiosker i nærheten.

Er vel mulig du bor på en liten plass og nærbutikken din fjerna det fordi ingen kjøpte det uansett.

Vanilla Coke er vel et ganske innarbeidet merke borte i USA,

for i Pulp Fiction (1994) ber Travolta om en Vanilla Coke (får det i et langglass) i baren før han danser med Uma Thurman.

Lenke til kommentar

Men hvorfor smaker eller lukter det ikke vanilje i det hele tatt?

Det lukter jo søt karamell..syns den burde hett Dumle-Cola ellerno i stedet.

Kjøper av og til en Vanilla Coke bare for avveksling, har ingenting imot å drikke det, bare syns den har feil navn.

Lenke til kommentar

vanila coce smaker got når du drikker den, men ettersmaken!! PENSILIN!!

BÆÆÆSJJ!! kjøpte den en gang for og prøve den så drakk jeg hele flaska på en gang og tenkte "hmmm, denne smaker jo godt" så når jeg hadde tømt flaska så kjente jeg den grusome, forferdlige smaken og måtte kjøpe en vanlig cola for og få vekk smaken.

så melding til coca cola:

BLI KVITT DEN FORFERDLIGE ETTERSMAKEN!!

Lenke til kommentar

så melding til coca cola:

BLI KVITT DEN FORFERDLIGE ETTERSMAKEN!!

Det å bli kvitt forferdelig ettersmak tror jeg aldri blir viktig for produsentene.Feks. Cola-Light brus selger jo i hauger og lass til tross for at dettte er nærmest selve symbolet på forferdelig ettersmak.

Lenke til kommentar
Root beer er vel en versjon av vørtøl meg bekjent...

Visst det er vørter øl du mener så er det jo ikkje engang i nærheten.

Har du aldri smakt root beer? Det er jo ein Amerikansk klassiker som alle amerikanere har smakt!!

Root Beer float er supert :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...