Gå til innhold

Norsk Vanilla Coke og amerikansk Vanilla Coke

PlatinumFlyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, kanskje det? Nå har ikke jeg vært i USA på en stund så jeg husker ikke hvordan Colaen smakte der, men jeg var i England forrige uke og da merka jeg det. Den vaniljecola'n der går det faktisk ann å drikke, MEN den kommer aldri til å erstatte den gode gamle cola'n.

*klappe på og kose med sin 0.33l glassflaske*

Lenke til kommentar
ja, men på dette er det ENORME Fforskjelle. Jeg spyr av den norske, mens jeg kan finne på å bestille den amerikanske!

Når du kjøper den i USA, kjøper du den på flaske, eller er det noen som lager den slik for deg?

er litt forskjell vettu ;)

Lenke til kommentar
ja, men på dette er det ENORME Fforskjelle. Jeg spyr av den norske, mens jeg kan finne på å bestille den amerikanske!

Når du kjøper den i USA, kjøper du den på flaske, eller er det noen som lager den slik for deg?

er litt forskjell vettu ;)

pleier å kjøpe den på boks jeg. Men når du bestiller den ute, aner jo ikke jeg hvordan den har vært tappet.

Lenke til kommentar

Ganske lenge siden jeg smakte den amerikanske versjonen men jeg mener å huske at den var en solid søtsuppe i forhold til den norske. Og den Pepsi Blue greia hadde heller kanskje ikke vært så verst dersom de hadde roet seg ned litt med sukkerbruken. Det er jo nesten som å drikke 100% ren sirup.

En veldig stor uting generellt der borte at de skal dynge på med vanvittige mengder med sukker i alt mulig snop. Ikke rart over 50% av befolkningen konkurrerer med "Jabba The Hut" der borte.

Men siden noen nevnte Dr. Pepper og Cherry variantene så er det noe av det verste svineriet som finnes i brusverdenen. Håper inderlig at vi slipper å se slikt makkverk her i landet.

Ellers har det jo også kommet nok en fiasko-variant som heter Pepsi-x eller noe sånt. Minte mest om smaken av de små "gummi colaflaskene".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...