Gå til innhold

Krasjet i autovernet

VetleM

Anbefalte innlegg

Hei,

Hadde et uhell her om dagen og var borti autovernet, kun skraper på bilen men de var på hele siden så tenkte jeg skulle ta det på forsikringen. Lurte da på om jeg burde dra tilbake og ta bilde av stedet, eller om forsikringselskapet bare vil vite hvor det var.

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ringer du ikke bare forsikringsselskapet og hører istedenfor å opprette en tråd her?

Forsikringsselskapet vil bare uttale seg på generelt grunnlag og de ønsker så mye informasjon som mulig. Grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi jeg lurte på om noen hadde hatt en liknende opplevelse.

Lenke til kommentar

De vil vel si ifra hvis de vil ha bilder av autovernet. Det er mulig de ønsker dette, da de eventuelt må dekke skaden på det også. Det er viktig å ha en åpen dialog med forsikringsselskapet og gi de det de måtte trenge underveis, og ikke holde tilbake ting bevisst.

Jeg vet det har vært tilfelle der noen har fått regressak og spesifikt må betale for å erstatte autovern (nesten sekssifret sum kun for autovernet), men siden det sikkert bare er snakk om småtteri er ikke det nødvendig.

Er du god kunde hos forsikringsselskapet så er det ikke sikkert de er så nøye på sånne små detaljer heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...