Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Irritert over at menn sjekker opp dama

Anbefalte innlegg

Hei! Noen andre som blir irritert over at kjæresten blir sjekket opp av andre?

Jeg er 21, og dama mi er 20. Vært sammen i 3 år og alt er toppers, til tross for at vi det siste året har bodd 1 1/2 time unna hverandre.

Jeg har dessverre en tendens til å bli irritert på menn som sjekker opp dama mi. Dette hender uansett hvor hun er. Hun er svært sjeldent ute på byen, men når hun først er det, blir hun sjekka opp av en eller annen tulling. Dama mi er såpass ærlig og sier fra hvis noen sjekker henne opp, selv om jeg ikke liker å høre det. Setter pris på at hun er ærlig i hvertfall. Nylig var det en som spanderte drink på henne og spurte om han kunne få Facebooken hennes. Hun sa til meg at hun ikke turte å si nei, og ga han den, men slettet venneforespørselen og blokka han da hun var hjemme igjen.

Jeg merker at menn (spesielt utlendinger) stirrer på rumpa/puppa hennes når vi er sammen. Hun fortalte til og med at en kollega av henne hadde "undervist" henne i hvordan man r*nker. Hun sier det bare var uskyldig humor, men den falt ikke helt i min smak. Kanskje jeg som overragerer?

Greit, folk som hun ikke kjenner vet jo ikke at hun har type. Men grrr, så irritert jeg blir! Så har vi jo disse mannfolka fra 20 og helt opp til 60 årene som plutselig skriver en helt tilfeldig melding til henne på Facebook om hvor deilig hun er osv. Spesielt trist når det er menn mellom 40 og 60.

Det er så mye mer som jeg ikke kommer på. Måtte bare få ut frustrasjonen min. Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun fortalte til og med at en kollega av henne hadde "undervist" henne i hvordan man r*nker. Hun sier det bare var uskyldig humor, men den falt ikke helt i min smak. Kanskje jeg som overragerer?

Spørs bare om dette var praksis, eller teoretisk? ;)

Hmm, det glemte jeg å spørre henne om. Får satse på at det var teoretisk. :rofl: Men ja, får ta det som et kompliment. :)

Lenke til kommentar

Det kan virke som at du overreagerer en smule. Vet jo selvsagt ikke hvor "knøl i hodet" kollegaen som "underviste i runking" er, men det er mulig at hun kanskje skulle vært flinkere til å gi klare signaler dersom slike situasjoner oppstår ofte. Men som sagt, det er nok av de som er "knøl i hodet", og det er ikke nødvendigvis en situasjon som kunne blitt unngått ved å gi klare signaler.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Hun burde ikke ha noen problemer med å bli flinkere til å avvise personer som "vil noe mer". Siden hun er i et forhold med deg, er det ingen grunn til at hun skal la seg bli sjekket opp. Det blir feil, synes jeg.

Å ta imot drinker eller gi fra seg facebookprofil info til fremmede menn er jo bare tull og noe hun burde klare å styre unna.

Lenke til kommentar

Er en i et forhold og en blir sjekket opp så sier en ifra på en hyggelig måte at en er opptatt og ferdig med det. Som nevnt over så er det å ta imot drinker noe du ikke gjør. Flere grunner til dette...for det første så sender en et feil signal. Og for det andre så vet en aldri hva diverse psykopater kan putte opp i drinken.

Facebook profil gir en heller ikke bort til vilt fremmede. Blir det samme som å gi telefon nr til vilt fremmende...

Virker som hun må få litt bein i nesa å si til dem som sjekker henne opp at hun er opptatt. Men at du skal bli sjalu at andre ser på henne synes jeg ikke du skal bli.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jeg sier som de andre her. Jeg er jente selv, og jeg tar det bare som positivt når noen stirrer på partner :)

Selv når det er 60 år gamle litt halv sketchy kiser?

Men til TS: Så lenge hun sier nei til alle andre og dere har det bra, er det bare å se på det som at alle andre er sjalu på deg ;)

Lenke til kommentar

Jeg sier som de andre her. Jeg er jente selv, og jeg tar det bare som positivt når noen stirrer på partner :)

Selv når det er 60 år gamle litt halv sketchy kiser?

Men til TS: Så lenge hun sier nei til alle andre og dere har det bra, er det bare å se på det som at alle andre er sjalu på deg ;)

Altså jeg pleier da bare å gå å gjemme meg bak venninner eller samboer :p

Syntes ikke det er så kult selv, men jeg skal ikke nekte dem i å stirre øya ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...