KnutValentino Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Det jeg er på utkikk etter er en eller flere SexDating nettsteder som er å anbefale når det kommer til å ha finne såkalte "milfs" og "cougars" for sextreff! Noen som har noen å anbeale, som dere evt. har erfaringer med selv? Til nå så har jeg selv bare funnet ett nettsted; Cougars.no! Men om dette er et nettsted som er verdt pengene det koster for et medlemskap, er noe jeg er svært usikker på. Noen som har erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Det er stappfullt av cougars på Tinder! Bare still inn søket til ønsket alder. Selv om mange av de er 45+, så spør de fleste etter Snapchat... Lenke til kommentar
KnutValentino Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Det er stappfullt av cougars på Tinder! Bare still inn søket til ønsket alder. Selv om mange av de er 45+, så spør de fleste etter Snapchat... Dessverre så er det svært lite av disse på Tinder i iallefall mitt nærområde Lenke til kommentar
KnutValentino Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Skru opp radiusen Ser ut som den er på maks (ca. 160 km). Det er vel ikke mulig å skru den noe mer opp enn dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg