smort1 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Molde idag! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Minimalistisk, luftig, fargefattig og langstrakt . Jeg liker bildet, det er noe naturlig i det som fenger meg. Dessuten en god eksponering, det bør også nevnes! Vh. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Minimalistisk, luftig, fargefattig og langstrakt . Jeg liker bildet, det er noe naturlig i det som fenger meg. Dessuten en god eksponering, det bør også nevnes! Vh. Takker, lustheghost! WYSIWYG, vettu.... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Merkelig at ikke Molde med storseilet heis i lengre tid med så mye vind som det er på Vestlandet ikke forlengst har seilt sin vei? Her tenker jeg litt mer kontrast og kanskje halvere himmelen nok en gang for da kommer dybdefølelsen enda bedre fram. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Merkelig at ikke Molde med storseilet heis i lengre tid med så mye vind som det er på Vestlandet ikke forlengst har seilt sin vei? Her tenker jeg litt mer kontrast og kanskje halvere himmelen nok en gang for da kommer dybdefølelsen enda bedre fram. Roar Jo, takk Roar! Flere gode poenger, der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg