Formula90 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hei, har 32gig minnekort med maaaaaasse bilder som har stått i telefonen. Men får ikke tilgang til bildene på mobilen eller pcen. Når jeg kobler det til pcen så får jeg beskjed ar jeg må formatere minnekorte før jeg kan bruke det...? Vil ikke niste alle bildene Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Formaterer du mister du bildene. Hvilken telefon kommer bildene fra? Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Kommer fra S4 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ville prøvd en annen maskin Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Du har ikke kryptering av lagrinsområdet aktivert på telefonen da? Om du har det, så får du ikke tilgang til bildene fra andre steder enn telefonen. Er jo bare å teste om du får tilgang til bildene på den aktuelle telefonen. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Får ikke tilgang til bildene på den aktuelle telefonen heller, har prøvd på 2 telefoner og 2 pcer nå.. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ville sagt mulig skade på kortet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ta en titt på PhotoRec. Mulig det kan hjelpe. http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå