Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan glemme en jente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvorfor spørre om dette her inne? Om du bør eller ikke kan vel bare hun svare på.

 

Dessuten, i topic spør du hvordan du kan glemme henne? Du satser på å gjøre det ved å møte henne? Og litt tidligere i tråden, skrev du at du egentlig ikke ønsker å være venn med henne?

 

Og hun har jo tydeligvis avvist deg en gang, så hva er det som gjør deg så sikker på at hun ønsker å treffe deg egentlig?

Endret av Skallekos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Klarte ikke holde meg unna, men vi er på vei til å utvikle noe seriøst nå. Virker som hun er mer klar for et forhold og vi har begynt å ha sex osv. Har unngått "praten" fordi jeg er litt nervøs og redd for at hun plutselig skal miste interessen selv om det ikke er noe som tyder på det.

 

Hvordan burde jeg forholde meg til henne fremover? Ta ting veldig rolig? Er redd for at hun skal få kalde føtter hvis jeg presser for mye så har egentlig latt henne ta insiativ. Jeg får nesten aldri noe følelser for jenter men herregud, denne jenta er bare helt fantastisk...

 

 

 

Anonymous poster hash: 5489a...f05

Lenke til kommentar

Klarte ikke holde meg unna, men vi er på vei til å utvikle noe seriøst nå. Virker som hun er mer klar for et forhold og vi har begynt å ha sex osv. Har unngått "praten" fordi jeg er litt nervøs og redd for at hun plutselig skal miste interessen selv om det ikke er noe som tyder på det.

 

Hvordan burde jeg forholde meg til henne fremover? Ta ting veldig rolig? Er redd for at hun skal få kalde føtter hvis jeg presser for mye så har egentlig latt henne ta insiativ. Jeg får nesten aldri noe følelser for jenter men herregud, denne jenta er bare helt fantastisk...

 

 

 

Anonymous poster hash: 5489a...f05

 

Du er redd for at hun skal miste interessen?

 

Vel, da bør du ikke gi "alt av deg selv" med en gang...

 

Du bør være tapper tilbakeholden. Holde på mystikken rundt deg og vær en skikkelig maskulin mann.

 

Du bør også gi henne noe nytt å bryne seg på over tid. Det kan være noe så enkelt og grunnleggende som å gro skjegg i ansiktet osv. Eller få deg en ny veninne som kan få henne til å vite at faktisk andre kvinner også vil ha deg.

 

Jeg håper du finner ut hva du vil ha, og at dere blir lykkelig sammen.

 

Men i et forhold, så er det viktig å holde på det som fungerer, og gjøre og være det som gjør at dere føler dere så bra sammen.

 

Hold ting enkelt, ikke gjør ting komplisert. Vær glad for at dere har hverandre, og si til deg selv at dette kommer til å gå helt fint.

 

Livet er kort, og jeg forstår at hvis dette virkelig er kvinnen i ditt liv, så må du ha noe å tilby over tid. Du kan som sagt ikke gi alt av deg selv med en gang.

 

Gi henne litt og litt, og la henne bli bedre kjent med deg, og la henne beundre deg.

 

Det er også viktig at du samtidig viser at du er maskulin nok. Du må være en mann. Enkelt og greitt, og hun må være en kvinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...