Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venter han på at jeg skal ta kontakt…?

Anbefalte innlegg

Hei. Har møtt en hyggelig gutt 2 ganger. Han er ganske treg av seg, men svarer alltid positivt tilbake nårj eg sender meg meldinger. Gjerne med oppfølgingsspørsmål. (Jeg tar mest initiativ.)

Planen var at vi skulle treffes helgen som var, men ingen av oss kunne likevel, men han sa at han kanskje kunne sent på lørdag når han var ferdig med det han skulle.

Jeg spør om vi heller skal ta det neste uke (altså denne uken) slik at han slipper å haste seg avgårde osv. Han svarer at det hørtes ut som en god ide. Jeg svarte ikke på dette.

Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden… hva skal jeg gjøre? Venter han på at jeg skal ta melding? Eller skal jeg vente i noen dager til for å se om han tar kontakt? Vil ikke virke for masete.

Anonymous poster hash: 3ce91...cdd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS : Men hvis han hadde likt meg (han synes jeg er søt osv) så hadde han vel tatt kontakt selv? Føler meg så masete, for jeg har tatt intiativ til kontakt så mange ganger. Tidligere, når jeg har spurt om vi bare skal gi faen i hele greia, så har det endt med at han foreslår dager med en gang, gjerne flere ganger etter hverandre når jeg ikke svarer.

Ligger det ikke noe at hvis en gutt er intr, så tar han kontakt? Jeg føler det er hans tur nå. Da får jeg også virkelig sett om han faktisk vil møte meg eller ikke, eller om han bare sier ja for å være hyggelig.

Lenke til kommentar

Ligger det ikke noe at hvis en gutt er intr, så tar han kontakt? Jeg føler det er hans tur nå.

Både og. Kanskje er han sjenert, eller kanskje er han også redd for å virke masete/for frempå.

Tidligere, når jeg har spurt om vi bare skal gi faen i hele greia, så har det endt med at han foreslår dager med en gang, gjerne flere ganger etter hverandre når jeg ikke svarer.

Han er definitivt interessert, eller ihvertfall ikke uinteressert ;)

Jeg forstår hva du mener med at du føler det er "hans tur" til å ta initiativ, men vi menn er som kjent ikke tankelesere. Jeg er for tiden i en ganske lik situasjon som deg; har inntrykk av at en jente er interessert, avtalt møte som hun har avlyst flere ganger. Jeg er bortreist nå i to uker, og føler kanskje jeg ble såvidt for mye pågående rett før jeg dro, så jeg sitter på gjerdet nå mens jeg er borte, men jeg akter absolutt ikke å fortsette å gjøre det når jeg er hjemme igjen over helgen, selv om jeg strengt tatt føler det er hennes tur til å insje :)

Lenke til kommentar

Ligger det ikke noe at hvis en gutt er intr, så tar han kontakt? Jeg føler det er hans tur nå.

Både og. Kanskje er han sjenert, eller kanskje er han også redd for å virke masete/for frempå.

Tidligere, når jeg har spurt om vi bare skal gi faen i hele greia, så har det endt med at han foreslår dager med en gang, gjerne flere ganger etter hverandre når jeg ikke svarer.

Han er definitivt interessert, eller ihvertfall ikke uinteressert ;)

Jeg forstår hva du mener med at du føler det er "hans tur" til å ta initiativ, men vi menn er som kjent ikke tankelesere. Jeg er for tiden i en ganske lik situasjon som deg; har inntrykk av at en jente er interessert, avtalt møte som hun har avlyst flere ganger. Jeg er bortreist nå i to uker, og føler kanskje jeg ble såvidt for mye pågående rett før jeg dro, så jeg sitter på gjerdet nå mens jeg er borte, men jeg akter absolutt ikke å fortsette å gjøre det når jeg er hjemme igjen over helgen, selv om jeg strengt tatt føler det er hennes tur til å insje :)

Ble også mye tull hos oss før begge måtte reise selvom vi ville finne på noe… :/ Hadde du forventet å få et svar tilbake på den siste meldingen? Og skal jeg ringe eller sende melding? :) Er så redd for å virke så masete, for jeg har vært pådriveren hele veien omtrent… føler han kanskje ikke er så interessert. :/

Lenke til kommentar

Helt ærlig tror jeg han kun liker oppmerksomheten og egentlig ikke er intressert. Men vet du hva? Du finner det aldri ut ved hjelp av dette forumet. Hvis du føler han er verdt det må du bare ta en sjanse be han ut og ta insiativ til ting videre selv.. da finner du fort ut om han er intressert eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Helt ærlig tror jeg han kun liker oppmerksomheten og egentlig ikke er intressert. Men vet du hva? Du finner det aldri ut ved hjelp av dette forumet. Hvis du føler han er verdt det må du bare ta en sjanse be han ut og ta insiativ til ting videre selv.. da finner du fort ut om han er intressert eller ikke. :)

Mener du det? Så hvorfor vil han da være med meg, og spør om å finne på noe? Jeg tror han egentlig bare er den supertrege fyren som aldri får fingeren ut men trenger et spark bak.. Han har alltid sagt ja til og treffe meg : s

Lenke til kommentar

Tipper han er veldig sjenert bare. Det du skriver høres ut som det. Han skriver at dere skal treffes men når det nærmer seg er han nervøs og sjenert, og vil at du skal skrive :)

Det kan være. Han sier han er den typen som aldri prøver seg på jenter på byen, så tror han er sjenert… men jeg har jo gitt tydelig uttrykk for at jeg liker han. Har sendt han en melding, jeg. :/ Føler meg SÅ masete!

Lenke til kommentar

Hjelper ikke med uttrykk hvis han er av den sjenerte typen. Flott! :)

Ikke føl deg masete, skjønner at du gjør det, men kun tiden får vise om det faktisk var mas for han eller ikke. Til da så er det bare å snakke og ikke føl deg masete, tro meg, hvis han er sjenert type så er det bare bra.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er jo gutt selv og kan fint trives i selskap med andre jenter uten at jeg liker dem godt nok til at jeg blir sammen med dem.

Ditto.

Men du har ingenting å tape på prøve. :)

Helt korrekt!

Har sendt han en melding, jeg. :/ Føler meg SÅ masete!

Som noen skrev lenger opp, hvis han synes dette er masete så er han nok ikke særlig interessert i utgangspunktet. Bare sørg for å la ham få neste ord nå før du skriver noe mer til ham :)
Lenke til kommentar

Det kan være. Han sier han er den typen som aldri prøver seg på jenter på byen, så tror han er sjenert… men jeg har jo gitt tydelig uttrykk for at jeg liker han. Har sendt han en melding, jeg. :/ Føler meg SÅ masete!

Tror det er ganske tydelig at han sikkert er litt tilbakeholden og tenker litt som deg og ikke vil være masete.

Det jeg tror, er at du ikke er masete, og at du trygt kan "mase" litt til. Ta kontakt du, og hvis du spør konkret så får du mer konkrete svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...