Gå til innhold

Problem å hente bilder fra mobil til PC

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å laste opp noen bilder og videoer fra mobil til pc. Det gikk ikke særlig bra. Det sto at det var over 2000 bilde som skulle overføres, men jeg har tatt kun 100, mobilen er splitter ny. Hvor kommer alle de andre bildene fra, ser ut som det er naturbilder. Er det ikke mulig å velge de bildene som skal overføres? Så fikk jeg denne feilkoden : COOD11B1. Hva betyr den? Det var ikke mulig å spille av noen av filmsnuttene. Håper noen har peiling på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å laste opp noen bilder og videoer fra mobil til pc. Det gikk ikke særlig bra. Det sto at det var over 2000 bilde som skulle overføres, men jeg har tatt kun 100, mobilen er splitter ny. Hvor kommer alle de andre bildene fra, ser ut som det er naturbilder. Er det ikke mulig å velge de bildene som skal overføres? Så fikk jeg denne feilkoden : COOD11B1. Hva betyr den? Det var ikke mulig å spille av noen av filmsnuttene. Håper noen har peiling på dette.

Hei. Feilkoden forteller ikke direkte hva som er feilen, men den klarer ikke å spille av filen. Dette kan ha mange årsaker, som mangel på codec, utdaterte drivere til lydkort, feil innstillinger i mediaplayer eller annet. Det et bare å søke på nettet så finner du mange forslag til løsninger som du bare må prøve ut.

Vil anbefale deg å benytte et backup program slik at du alltid har bildene sikkert lagret i skyen. Selv benytter jeg selvfølgelig "min sky" fra Telenor i og med at jeg jobber i selskapet. I tillegg benytter jeg både Dropbox og Onedrive.

Lenke til kommentar

Hvordan velger jeg ut de bildene som skal overføres fra mobil til pc? Finner ingen valg om det. Ellers blir det overført 1000 vis av bilder. Og hvorfor er det så komplisert og overføre? Jeg trodde det bare var å koble mobil til pc. Men så enkelt var det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...