Nimrad Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg studerer økonomi og kunne veldig gjerne tenkt meg å lære mer i excel. Finnes det noen gratis nettkurs der ute som dere vet om? Helst rettet mot økonomiske problemstillinger/utregninger. Har brukt mye Khan Academy tidligere til andre ting og er storfornøyd med det, men ser ikke ut til at de har noe særlig excel-materiale. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Får dere ikke noe Excel-undervisning i skolens regi? Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Finnes noe som heter Excel with business. De har nettbaserte kurs, riktignok på engelsk. Har vært på "tilbud" gjennom Groupom og Let's Deal i fjor, i vinter og i vår (ca. kr 200,-?). Hva de koster nå har jeg ikke sjekket Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Hei, det er lurt å sjekke denne spillelisten på YT, det er jo på engelsk, men det er gratis Det kommer an på hva du trenger men jeg tror dette kan hjelpe Endret 22. august 2014 av Maurits91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå