AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Til dere menn! : hvis dere sier at dere er forelsket i en dame mener dere det? Eller er det som regel bare noe dere sier i desperasjon? Anonymous poster hash: 8cb2e...d30 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Tror man skal være relativt potetskalle om man ikke vet hva man sier. xD Når man sier noe sånt så kan det neppe være fleip, kan aldri tenke meg at det finnes så mange som sier slikt uten å mene det. Men så klart, det finnes en av alle sorter. Det er det inntrykket jeg har ihvertfall. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg sier stort sett alltid bare det jeg mener. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg sier stort sett alltid bare det jeg mener. This. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Nei, det skulle tatt seg ut! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Trådstarter: Ja, det er litt dårlig gjort hvis den fyren jeg dater lyver om sin forelskelse til meg Jeg prøver å stole på at han mener det. Anonymous poster hash: 8cb2e...d30 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Meh..... Endret 5. august 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Er ikke mann, men jeg svarer på generell basis: er vel ikke noe vits i å si det uten å mene det vel? Men hvordan ser han på deg? Hvor oppmerksom er han? Hvordan tar han på deg etc? Man kan lett finne ut om det ikke stemmer. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Er ikke mann, men jeg svarer på generell basis: er vel ikke noe vits i å si det uten å mene det vel? Mange som sier sånt om det er sjanse for et ligg. Sies at menn bruker andre ting for å oppnå sex, mens kvinner bruker sex for å oppnå andre ting. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Som mann sier man vanligvis hva enn som får dama til å slutte å mase. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Som mann sier man vanligvis hva enn som får dama til å slutte å mase. Tja, om man ikke tør å være ærlig og si at nok er nok, helt sikkert. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Er ikke mann, men jeg svarer på generell basis: er vel ikke noe vits i å si det uten å mene det vel? Men hvordan ser han på deg? Hvor oppmerksom er han? Hvordan tar han på deg etc? Man kan lett finne ut om det ikke stemmer. Han sier at han er forelsket men spørsmålet er om han mener det. Han ser på meg med et kjærlig blikk synes jeg . Som om han bryr seg i blikket. Han sender meg hjerter på facebook, og smiley med hjerter i øynene på. Og tar jevnlig kontakt når vi ikke har sjans å møtes. Og han sier at han vil være med meg så fort som mulig igjen. Han vil ikke vente lenge med å treffes. Han tar intiativ til å kysse meg kjempeofte. Og kysser meg dypt, og lidenskapelig Han sier at han elsker det innvendige meg, og utsseende mitt. Men ikke bare utseende, også det innvendige. Og han elsker måten jeg er på selv om jeg er litt anderledes enn folk flest sier han Han tar på meg masse. Huff, håper at jeg ikke blir lurt nå Anonymous poster hash: 8cb2e...d30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Er ikke mann, men jeg svarer på generell basis: er vel ikke noe vits i å si det uten å mene det vel? Mange som sier sånt om det er sjanse for et ligg. Sies at menn bruker andre ting for å oppnå sex, mens kvinner bruker sex for å oppnå andre ting. En ordentlig mann vil ikke bruke dette for et ligg. Anonymous poster hash: 8cb2e...d30 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 jeg SIER aldri at "jeg er forelska i deg", det tar ut alt som heter spenning i situasjonen..... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Som mann sier man vanligvis hva enn som får dama til å slutte å mase.For en flott verden vi lever i. Endret 5. august 2014 av AdNauseam 2 Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 store ord for meg så sier det kun når jeg virkelig mener det, altså ikke så langt. -Dét som er kjipt er når første "elsker deg" kommer via tekstmelding lørdag kveld og du vet du lyver om du svarer det samme. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 store ord for meg så sier det kun når jeg virkelig mener det, altså ikke så langt. -Dét som er kjipt er når første "elsker deg" kommer via tekstmelding lørdag kveld og du vet du lyver om du svarer det samme. Eneste som er værre er når du erklærer din forelskelse med "jeg elsker deg" og får "takk" tilbake igjen eller "så hyggelig da". On-Topic: menn mener den setningen - gutter bruker den setningen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg mener i alle fall slike store ord når jeg sier dem. Jeg gikk litt tidlig ut i dette forholdet med å si det, men jeg hadde følelser for henne da, og det kom mer etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå