AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ville du dumpet en jente pga slappe pupper, hvis du synes hun er flott ellers? Anonymous poster hash: 32ffa...276 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg er rompefyr, så nei. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg NikkaYoichi Skrevet 5. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2014 Du fortjener henne ikke - håper hun dumper deg, for I det hele tatt å vurdere det. 17 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Nei, det ville jeg så absolutt ikke gjort. Man dater da ikke en jente pga puppene hennes. Personlighet og interesser framfor puppestørrelse. Mer som en ekstra bonus, men ikke noe must. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Nei, det ville jeg så absolutt ikke gjort. Man dater da ikke en jente pga puppene hennes. Personlighet og interesser framfor puppestørrelse. Mer som en ekstra bonus, men ikke noe must. Trådstarter: Jeg er en dame. Og jeg har funnet en type som jeg har blitt forelsket i. Men jeg har fødd barn før, og jeg føler at brystene mine er litt slappe. De har kommet seg litt, men er fortsatt litt slapp. Spesiellt når jeg ligger sidelengs da sklir de veldig ned på en måte, men hvis jeg står eller sitter oppreist så er de ikke så galen. Men de er litt bløte ja. Jeg vurderer å operere brystene.... men det koster penger.... Jeg er livredd for at den fyren kommer til å dumpe meg pga brystene, men jeg er enig med dere: har han interesse nok så gjør han ikke det. Jeg ville ikke dumpet han pga kuken hans foreks. Nå har han en bra kuk, men hadde han hatt en liten minikuk, så hadde faktisk jeg ikke dumpet han for det. Og det er pga at jeg liker han ellers, som person, og så er jeg tiltrukket av den han er med klær på Ansiktet hans foreks. Jeg mener at liker han meg godt nok, så dumper han meg ikke for slappe bryster, eller slapp mus. Jeg vet ikke om musen min er så slapp, tror den går ann men jeg blir tenkende på det sexuelle, for jeg har møtt menn før som dumper meg etter å hatt sex med meg. Han viste som de andre en stormende interesse før sexen, men han sier at han liker meg ennå og vi fortsatt møte meg, men jeg er redd. Anonymous poster hash: 32ffa...276 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 slappe pupper, slapp rumpe, slapp pikk, slapp mus, alle grunner til å dumpe folk for. Du må selv kjenne på om du kan leve med vedkommende, noe du tydeligvis ikke kan 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Er du helt på tur eller? med den holdninga der kan du bare dra en viss plass... 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Anonymous poster hash: 9fc04...598 2 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Pupper er pupper, de kommer i alle "farger og fasonger"! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Jeg synes trådstarter faktisk stiller et helt legitimt spørsmål. Anonymous poster hash: 85156...a15 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sier litt at alle som er så overfladiske føler de må anonymisere seg. Dere vet åpenbart hvor tåpelige dere er Gjeng med fjortiser... 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Selvfølgelig ikke. Vurderer du faktisk operasjon for å holde på en fyr, så er det ikke fyren det er noe feil med. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ville du dumpet en jente pga slappe pupper, hvis du synes hun er flott ellers? Anonymous poster hash: 32ffa...276 Nei, men jeg hadde syntes det ville være kjedelig hvis jenta selv var opphengt i sånne "problemer" Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg ville aldri dumpet en jente på grunn av slappe bryster, slapp mus eller "kjedelig" rompe. Det fysiske, utseende, førsteinntrykket blir veldig lite viktig etter hvert som man blir kjent med personen. Tips: En slapp mus kan trenes opp hvis man har komplekser for det (knipeøvelser). Grunnen til at enkelte gutter slår opp med deg etter sex, er neppe på grunn av akkurat det. Det finnes dessverre mange gutter som bare er ute etter å nedlegge størst mulig antall damer. Men knipeøvelser kan likevel gjøre sexen bedre for begge parter. Tips 2: IKKE ta brystoperasjon. Det er flere menn som synes silikonpupper er turn-off, enn det er menn som synes slappe pupper er det. Hva gutter med en mental alder på 14 år synes, er irrelevant ettersom du klart er i en litt annen mental aldersgruppe enn disse. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Det er veldig populært å være politisk korrekt om dagen. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Det er veldig populært å være politisk korrekt om dagen. Det er ikke snakk om å være politisk korrekt. Det er snakk om at de fleste, heldigvis, ikke er fjorten år i hodet når de bikker 20-årene. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ville du dumpet en jente pga slappe pupper, hvis du synes hun er flott ellers? Anonymous poster hash: 32ffa...276 For et kvinnesyn! Lenke til kommentar
Spider Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ville du dumpet en jente pga slappe pupper, hvis du synes hun er flott ellers? Nei. 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Det er veldig populært å være politisk korrekt om dagen. Ikke politisk korrekt. Bare korrekt. Du er ikke riktig i hodet hvis du velger bort mennesker utelukkende ifra lengde eller størrelse på pupper f.eks. Det sier mye om modenhetsnivået og gjør at hvertfal jeg spør meg hvorfor i all verden noen ville vært sammen med slike korttenkte rasshøl. Jeg lurer på om trådstarter er perfekt. 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Det er veldig populært å være politisk korrekt om dagen. Det er ikke snakk om å være politisk korrekt, men at de fleste som skriver på tråden er voksne nokk til å innse at om deler av kroppen til partneren ikke er perfekt, er ikke det det viktigste i livet. Kropper forfaller også med tiden! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg