metal007 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Blir ikke full skjerm med hdmi fra pc til tv blir en svart linje rundt. er en helt ny Toshiba 50 tommer. CT-90430 Er det noen som vett hva jeg må gjøre for å få det til å få bort den svarte kanten? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 AMD/Ati skjermkort? Fins i så fall en plass i driveren du kan endre "overscan", den står som standard på 15%, skal stå på 0% om TV'en din ikke overscanner. Lenke til kommentar
metal007 Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 AMD/Ati skjermkort? Fins i så fall en plass i driveren du kan endre "overscan", den står som standard på 15%, skal stå på 0% om TV'en din ikke overscanner. Er AMD. Finner ikke hvor jeg kan endre overscan Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Ser slik ut hos meg, mulig du må velge "Advanced view" i "Preferences" eller oppdatere driver. Endret 5. august 2014 av Joey1313 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sjekk også i oppsettet til TVen - noen TVer har innstilling på om bildet kommer fra PC eller fra BD f.eks - og da må den stå i "PC-Modus" for å få hele bildet. Lenke til kommentar
metal007 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 tusen takk for hjelpen Fikk ordnet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå