V. Haugen Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Nå straffer de hotellets dårlige kundeservice med slibrige bilder.«...en bot på $500 per dårlige omtale på nett» Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg tror ikke de trenger med negativ omtale etter dette. 2 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Er vel ingen tvil om at nettsider som har bruker omtaler av hoteller, restauranter osv har blitt veldig viktig. En uting som har dukket opp er folk som truer med å legge igjen dårlig anmeldelser hvis ikke de får det som de vil, om hva enn de krever er berettiget eller ei. Har vel også vært historier om hoteller osv som prøver å "pynte på sannheten", til å begynne med får man inntrykket av at det var tilfellet her. Utfordringen er hvordan få folk til å være ærlige, både besøkene, ansatte og eiere på slike anmeldelse sider. Forhåpentligvis så drukner de falske anmeldelsene i mengden slik at snitt scoren forblir ganske riktig. Men når "massene" setter inn for å ta noen "slemminger" kan dette bli ganske katastrofalt (for mindre bedrifter), spesielt hvis det hele starter med en missforståelse. For mye falske positive/negative omtaler, og slik sider blir verdiløse. Endret 5. august 2014 av Crowly Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Det er da greit, da veit vi hvem du unngår som pest og plage når dei er så desperate imot imot dårlig rykte som fort kunne fikses med og gjøre bedre service i stedet? Endret 5. august 2014 av BonBattery Lenke til kommentar
Kaffetraktern Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Vi har en slik norsk bedrift også. Route66usa.info (eller norwegian multimedia som arve stallvik også opererer under) http://www.dinepenger.no/regler/strid-om-avslag-paa-85-000-kroner-etter-mc-tur/21186023 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg