Redaksjonen. Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Men det kan være dårlig nytt for jordas framtid.Kan ha funnet svaret på mystisk hull Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Er det ikke åpenbart hva det faktisk skyldes? Det er et utenomjordisk fartøy som har landet (og lettet) derfra. Hullet skyldes en kraftig overlyssmotor som har metan som brennstoff, derav den høye metan konsentrasjonen. 6 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Kverker vi mange nok av disse kyrne som vralter rundt og bare spiser, promper metan og formerer seg, så går det sikkert opp i opp. ^_^ Lenke til kommentar
G Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hvorfor er de så bekymret. Sett i gang og utvinn gassen. Den kan brukes som brennstoff. Da får man jo CO2, eller den kan sikkert påvirkes kjemisk slik at man får andre molekyler. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Vås, hullet er selvfølgelig dannet av en sarlacc! 4 Lenke til kommentar
Mathiassolsen Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Gjør som i begynnelsen av 70 tallet. Sett fyr på hullet og håpe på at det brenner opp... men så brenner det like godt etter 40 år+ Lenke til kommentar
nine09 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Er det ikke åpenbart hva det faktisk skyldes? Det er et utenomjordisk fartøy som har landet (og lettet) derfra. Hullet skyldes en kraftig overlyssmotor som har metan som brennstoff, derav den høye metan konsentrasjonen. http://goo.gl/tJ3Nb0 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Kverker vi mange nok av disse kyrne som vralter rundt og bare spiser, promper metan og formerer seg, så går det sikkert opp i opp. ^_^ Men hva skal vi spise da? Når det blir tomt for kukjøtt, må vi vel selv spise gress. Og da blir vi de dyrene som vralter rundt og bare spiser gress, promper metan og formerer seg.... Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Kverker vi mange nok av disse kyrne som vralter rundt og bare spiser, promper metan og formerer seg, så går det sikkert opp i opp. ^_^ Men hva skal vi spise da? Når det blir tomt for kukjøtt, må vi vel selv spise gress. Og da blir vi de dyrene som vralter rundt og bare spiser gress, promper metan og formerer seg.... Var jeg republikaner ville jeg sagt den tid den sorg. Mennesket har ikke 4 mager, så da blir det tynt med næring fra gress. Men ... det fins jo tofu og soyaburgere? ^_^ 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Var jeg republikaner ville jeg sagt den tid den sorg. Mennesket har ikke 4 mager, så da blir det tynt med næring fra gress. Men ... det fins jo tofu og soyaburgere? ^_^ Jeg skal nå gjøre mitt! Tenne på fisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg