Spillredaksjonen Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Torsdag kåres vinneren av en ny stue-PC.Her er alle bidragene i vignett-konkurransen Lenke til kommentar
CWH Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Her var det flere svært pene vignetter! Godt jobbet folkens! 1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Synes bidraget til Anders Valaker Tisthamar var i en klasse over resten. 7 Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Anders Valaker Tisthamar. Stram, lett og luftig. Mye av det andre skulle være litt for mye Michael Bay inspirert. 2 Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Tisthamar og Skogvoll. Begge for høy kvalitet og unike særpreg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 jeg syns Anders Valaker Tisthamar sin var best Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Mye bra, men to som skilte seg ut for min del. Cato Skogvoll - Den beste etter min mening. Kunne kanskje brukt en annen bakgrunn enn murveggen. Bare en grå vegg, skyggelagt på samme måte eller no. Anders Valaker Tisthamar - Enkel men veldig bra. Lyd? Just my 2 cents 1 Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Mine favoritter er Tisthamar og Skogvoll. Lander dog på Skogvoll sin. Lykke til, begge to! 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Var tre stykk her som var utrolig bra. Glemte å sende inn mitt bidrag. Men ser det kansje ikke gjorde noe. Hehe. ^^ spent å se hvilken det blir. Lykke til folkens! ^^ Lenke til kommentar
stavros Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Anders Valaker Tisthamar FTW Lenke til kommentar
Sgt. Activity Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Mange fine her men Anders Valaker er i en klasse for seg! Bra jobbet. Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Er den en inside-joke at alle videoene er linket til samme video? DVS: Tarjei Bøe Skårsmoen sitt forslag? Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Less is more. Espen Faugstad sin er klart best I mine øyne. Flere av de andre er fete og kule, men jeg mener denne kler nettsiden best. Den får frem budskapet på en tydlig og ryddig mate, og mer trengs ikke. 1 Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Mye kult her altså! Lykke til alle sammen som har deltatt! Lenke til kommentar
SilentChe Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg likte kanskje den av Anders Valaker Tisthamar best, men introen føler jeg ikke går helt i mål. Det er noe med flyten på den, kanskje måten ting krasjer litt på. På en annen måte liker jeg at "A" en er gjort til et slags fly fra "Gravity Force" (eller den type spill). Kanskje om man bruker alt fra Anders bortsett fra introen, og velger heller introen til Erik Strandseter Bekken? Jeg er også enig i at Cato Skogvoll skiller seg positivt ut, men murveggen falt ikke helt i smak hos meg. Lys grå / hvit bakgrunn passer bedre til Gamer.no enn en murvegg synes jeg. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Anders Valaker Tisthamar sitt konsept i sin helhet er en gavepakke av en annen klasse. Godt gjennomført og herlig levende og lekent konsept. Less is more, sies det. Det vil jeg helt klart si at dette er. Det er mye som skjer, uten at det er "in your face". Introen kan nok jobbes mer med. Den går litt i rykk og napp i starten, noe som virket upresist. Men derfra og ut er det en fargeklatt sett i sammenheng med de andre forslagene. Liker spesielt godt at det er tenkt å integreres så godt med materiell, og at det ikke er et klassisk hardt kutt fra opptak/intervju/in-game til bumper og sluttplakat. To tomler opp! Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Mange tøffe introer ja, Respect! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Anders Valaker Tisthamar sitt bidrag er det som faller best i smak, spesielt overgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå