GamEpaL Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Hjemmesiden skal jeg bruke som CV for å få en jobb innen IT. Domenenavnet skal vise at jeg kan mye innen webdesign, programmering. Søker også noen som er flink med å skrive. Jeg er flink med IT. Søker noen som kan skrive "Om meg"-teksten. Eller kan komme med et eksempel på veldig gode sider som viser denne teksten. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 En mulighet er å se på lister over domenenavn som nylig har utløpt. Kanskje du finner noe her som du liker. Lenke til kommentar
eha Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Domeneshop har også daglige lister over utløpte domener, inkl. .no-domener. Lenke til kommentar
GamEpaL Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Det ble iCipher.net... har tenkt på det navnet lenge. Cipher.net var ikke ledig. Cipher betyr å kryptere/kode. Og jeg gjør jo det i blant.... Lenke til kommentar
quantum Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvis man tar over et domenenavn som nettopp er utgått, får man ikke da stort sett besøk av folk som er ute etter noe helt annet enn det man har på siden? Lenke til kommentar
GamEpaL Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Det kan jo hende.... men jeg ser ikke det som et problem. De fleste gode domene-navn er jo enten opptatt eller at noen ikke har fornyet det. Og siden iCipher er godt navn for en som bruker mye tid på å programmering (cipher betyr å kryptere/programmere). Egentlig så er det ikke så viktig med domene-navn. Jeg kunne like gjerne ha brukt navnet mitt. Det er når jeg profilerer meg på nett (facebook og andre sosiale medier) at folk besøker siden. Skal nå forsøke å få en ny jobb innen IT og da er det greit med en ny side.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Etternavn.no eller FornavnEtternavn.no er nok det beste, som CV. Driver du faktisk med crypto, eller er det kun at cipher er et kult ord? For om sistnevnte er tilfelle burde du droppe å bruke ordet, ettersom mange arbeidsgivere vil se på det som useriøst. UberKiller3000.com derimot, fungerer svært dårlig :] Endret 18. august 2014 av j-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå