Gå til innhold

Politiforbundet vil ha bevæpnet politi nå

Anbefalte innlegg

Å skrive kommentarer i et forum er altså det samme som å gå over lik for deg. Greit.

Jeg har aldri sagt at politiet aldri gjør noe galt.

Det er slett ingen myte at kriminelle melder inn til Spesialenheten. Dette kommer fra Spesialenheten selv som for litt siden gikk ut og sa at altfor få politifolk blir dømt i retten, m.m. Det er altså ikke fra politiet, men fra de som faktisk sitter på dataene.

Jeg ser jo nå at du ikke har noe svar på det jeg skriver, så du tyr til angrep i stedet. Greit nok. Da har du bare avslørt deg selv.

,Det jeg har gjort er bare å bryte komedien og si sannheten, for du sier du ikke forsvsrer politiet for enhver pris, men det er jo akkurat det du gjør.

Du vrir på alt for å forsvare politiet. Jeg har ihvertfall ikke sett at du har kritisert politiet for noe som helst, for ifølge deg så er det alltid noen andre som gjør feil, aldri politiet.

Det nytter ikke å diskutere et slikt emne som dette med deg før du innser problemet og forandrer innstilling

Vel, du vrir jo på ting selv. Når du ikke har et godt svar tyr du til å bruke false flag og konspirasjonsteorier.

Det er ikke konspirasjonsteorier.

For jeg vet hva planene er, og dette er internasjonalt. Og altså ikke bare i Norge.

Jeg vet som sagt hva planene er, og jeg vet at politiet er et viktig redskap i disse planene. Politi og myndigheter jobber altså ikke for oss, men mot oss.

Men selvfølgelig så prøver de å kamuflere det slik at folk flest skal tro at de jobber for oss, og at de bryr seg om oss.

Men vi er bare som bønder i et sjakkspill for dem, og bønder kan som kjent ofres for å beskytte de viktigere brikkene.

Jeg vet altså hva planene er i store trekk, og deretter ser jeg på trendene, hva som skjer både i andre land og i Norge,og spesielt i USA som er et foregangsland på dette området.

Jeg følger med både i offisiell media og alternativ media av forskjellige typer, jeg bruker all min ledige tid til dette istedenfor å se på unyttige filmer på tv, nyhetene på norsk tv er heller ikke noe å skryte av.

Og når det gjelder politivold, så er trenden internasjonalt at dette øker, det er også en ønsket utvikling fra dem som sitter på toppen og trekker i trådene.

Jeg vet også at politiet i Norge har nært samarbeid med politiet i USA, og jeg vet at politiledelsen i Oslo er infiltrert av CIA.

Vanlige politifolk vet nok ikke dette, men de må følge ordre uansett. De blir også etter hvert påvirket og umerkelig brutalisert, slik at de selv ikke lenger reagerer på den volden de selv bruker mot folket.

Tragedien i det hele er at folk flest tror at alt det jeg sier her bare er konspirasjonsteorier, for det faktum at folk flest ikke tror at dette er mulig er akkurat det som gjør at det kan skje som jeg har beskrevet.

Jeg har vært her på forumet en stund, og mye av det jeg advarte mot i de første årene er nå i ferd med å skje.

Men ennå forstår de fleste ikke hva som foregår, fordi de stoler blindt på mndighetene og på tv og annen offisiell media.

Folk ser nok enkelte isolerte hendelser, som feks krigen i midtøsten, krigen i Ukraina, ebola osv osv.

Men de tror alt skjer tilfeldig, de forstår ikke at det er en plan bak det hele.

Og de forstår ikke at vi har å gjøre med ledere, politikere og myndigheter som aldeles ikke vil oss noe godt.

Alt som skjer har en sammenheng, og norsk politi er bare en brikke i det store sjakkspillet, og vi, folket vi er bønder som kan ofres, og som blir ofret.

Jeg tror man skal være bra paranoid for å koble norsk politi til midtøsten, Ukraina og ebola.

Du ser nok sammenhenger som.. vel, bare du ser.

God bedring.

Og ikke bruk all din ledige tid på dette, som du skriver. Det fører ikke til noe godt med seg.

Hokomo, jeg tror å diskutere med Baltazar er dødfødt. Bare la ham holde på for seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er et eksempel på de pansrede kjøretøyene som politiet og DHS bruker i USA.

Det ser rimelig latterlig ut når politiet bruker slike kjøretøyer til vanlig utrykning.

De er store og brede og tar dobbel så mye plass som en vanlig politibil, samtidig som de er tregere enn en vanlig trøsykkel som kjøres av en 80 år gammel mann.

Nen politiet tror jo de er tøffe om de kjører et sånt monster, så da er vel alt i orden ?

Dette som vi ser her er forbildet til norsk politi, det er slik de også ønsker å tøffe seg på byen.

Vi ser jo allerede i dag hvor tøffe de tror de er,spesielt når de får lov til å bære våpen under en væpnet aksjon.

De står der bredbent og henger tomlene i beltene og tror de er sååå tøffe.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...