Arvus1 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hei Har nå behov for en ny datamaskin til bruk på skole, men også til gaming. Jeg spiller Dota 2 og CS:GO. Grunnen til at jeg spør her inne er at jeg er helt sikker på at det er veldig mange her som har mye mer peiling på dette enn meg, og som sikkert også er hyggelige nok til å hjelpe meg. Enkle krav til PC-en: Ser bra ut Klarer å kjøre Dota 2 og CS:GO uten problemer 200 GB lagringsplass + Relativt rask oppstart av programmer Mindre enn 17" skjerm Koster under 8000 Jeg vil helst at den skal være så billig så mulig, men vil selvsagt at den skal tilfredsstille kravene mine greit. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 ASUS F550LN 15.6" HD matt -Demo GeForce 840M, Core i5-4200U, 6GB RAM, 500GB HDD, DVD±RW, Windows 8.1 Er jo innfor minmumskravene denne har kun 1366 x 768 ( HD ) så den klarer de fleste spill på lav oppløsning. Så kan du eventuelt kjøpe en Samsung 840 Evo SSD som gjør du får noe raskere oppstart. Alternativ: Multicom Xishan W355S 15.6" Full-HDMatt Intel Core i7-4700MQ, 8GB, 240GB SSD, GeForce GTX 860M 2GB GDDR5, DVDRW, Uten operativsystem Den har SSD disk så du får rask oppstart, og full HD skjerm men dette blir jo en god gaming pc så kanskje litt kraftigere hva du har tenkt? Blir noen hundre lapper mere siden det ikke følger med operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå