Gå til innhold

Japansk liknende sang i Vice City.

Anbefalte innlegg

Ja, tror den er på flash radio. Jeg finner den ikke. Har søkt på google, funnet flash-lista. Men den ligger ikke der.

Er litt pop/trance liknende med slik japansk musikk.

Vanskelig og forklare. Hvertfall, aner du hva jeg snakker om. Kom med tips!

Denne sangen er så sjef :p:

Takk for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper du mener "Aneka- Japanese Boy"

Hele CD'boksen kosta 350kr hos platekompaniet hvis jeg ikke husker feil.

Inneholder hele 7 CD'er!!  :woot: Løp og kjøp.

Jepp stemmer det. Den er på Wave 103 forresten. Betalte 298 for boksen hos Platekompis jeg ;) - og ja: Løp og kjøp, 7 føkkings CD'er med mye moro!!!

Lenke til kommentar
Er det rart prisene på CDer er så høye..?

Ja egentlig. Jeg hadde i alle fall kjøpt cder dersom dem hadde kostet mindre.

Ok, hva er så en akseptabel pris på en cd?

Forøvrig, boksen det snakkes om koster kr 329,- på Platekompaniet (319,- på platekompaniet.no), og da snakker vi om 7 disker med kvalitetslåter. Synes du det er så dyrt?

Lenke til kommentar
Er det rart prisene på CDer er så høye..?

Ja egentlig. Jeg hadde i alle fall kjøpt cder dersom dem hadde kostet mindre.

Forøvrig, boksen det snakkes om koster kr 329,- på Platekompaniet (319,- på platekompaniet.no), og da snakker vi om 7 disker med kvalitetslåter. Synes du det er så dyrt?

Dette er absolutt en overkommelig pris. Jeg vil sette det som årets aller beste CD kjøp(selv om den kom ut ifjor). Du betaler kun knappe femtilappen pr. CD, inneholdende kun klassikere som ikke er helt lett å få tak i lenger. Hadde enda all musikk vært priset som dette!

Boksen er også unik i seg selv da det aldri tidligere har vært gitt ut et så omfattende spill-soundtrack.

Lenke til kommentar

Lær dere å sitere riktig folkens! Det er ikke nødvendig å sitere mer enn en person om gangen.

For den samme prisen (350 kr) kunne jeg kjøpt middag til meg selv i 14 dager eller jeg kunnet støttet en hel famile i utvilklingsland med matforskyninger i ukesvis. Så ja, jeg synes 350 kr er dyrt for et stykke emballasje. Musikken som ligger inni emballasjen kan en jo uansett klare å skaffe seg gratis og fullt lovlig andre steder.

Lenke til kommentar
Lær dere å sitere riktig folkens! Det er ikke nødvendig å sitere mer enn en person om gangen.

Jatta, jatta....latskap er en dyd ;)

For den samme prisen (350 kr) kunne jeg kjøpt middag til meg selv i 14 dager eller jeg kunnet støttet en hel famile i utvilklingsland med matforskyninger i ukesvis. Så ja, jeg synes 350 kr er dyrt for et stykke emballasje. Musikken som ligger inni emballasjen kan en jo uansett klare å skaffe seg gratis og fullt lovlig andre steder.

Selvfølgelig er det mye rart man kan kjøpe for 350spenn, men dette er ikke snakk om ÉN CD men mange. Du kan umulig mene at 50kr for et helt album er en forkastelig pris? Jeg er også av den mening at CD'er er alfor dyrt men 50kr er innenfor rimelighetens grenser.

Uansett så er det jo ikke bare bare å få tak i samme sakene gratis. Da er du avhengig av å kjenne noen som har CD'en eller få noen til å legge ut wav filene for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...