Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

bose qc15 vs sennheiser momentum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen spørsmål:

Er qc15 og momentum vanntette (svette og fukt "tette)

Er momentum dårlig kvalitet?

Er qc15 bedre konfort?

Er momentum MYE bedre lyd?

Er aktiv lyddemping negativt i stille omgivelser?

1. Nei, de er ikke vanntette. Svette går greit, men ville ikke utsatt dem for så mye mer. Selv om de gjerne tåler mer enn forventet så tåler de neppe så mye som en håper...

2. Nei, langt i fra

3. Ja, men dette vil i stor grad komme an på hvem du spør

4. Nei, de har ikke MYE bedre lyd, men de har bedre lyd. Er en over gjennomsnittet opptatt av god lyd er ikke QC15 godt nok. Momentum kan være.

5. Jeg syns aktiv støydemping er negativt i de fleste situasjoner, men kanskje det vil være fint om en vil nyte litt god musikk mens en sitter i gravemaskin og pigger...eller om de utelukkende skal brukes på fly/tog. Det skal imidlertid sies at Bose er de beste på området, så om aktiv støydemping var ønskelig/viktig så er QC15 det beste valget.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

QC 15 kommer i ny versjon eller ny tall serie løpet av Høsten. Så er det bare å smøre seg med tålmodighet. Er det jeg gjør :(

kilder?

Jeg fikk vite det av en på soundgarden, så sendte jeg mail til dem for å forsikre meg. Så jeg har en mail med svar og bekreftelse, men vet ikke hvordan det er å re-poste slik uten tillatelse fra soundgarden. Anyone ? Det er btw kontakt oss mailen som er brukt hos dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...