Jajakanskjedet Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Okay, jeg prøvde meg nok en gang på en bios oppdatering av hovudkortet mitt, men får en error når jeg prøver å kjøre installfila. Gjør jeg noe feil? http://www.msi.com/support/mb/Z77AG45.html#support_download "Versjonen av denne filen er ikke kompatibel med windows-versjonen du kjører. Se i datamaskinens systeminformasjon om du trenger en x86 (32-biters) eller x64 (64-biters) versjon av programmet, og kontakt deretter programutgiveren." Jeg ser ingen valg om 32 eller 64 bit download på siden jeg linket til... Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 24. november 2014 Forfatter Del Skrevet 24. november 2014 Okay, jeg prøvde meg nok en gang på en bios oppdatering av hovudkortet mitt, men får en error når jeg prøver å kjøre installfila. Gjør jeg noe feil? http://www.msi.com/support/mb/Z77AG45.html#support_download "Versjonen av denne filen er ikke kompatibel med windows-versjonen du kjører. Se i datamaskinens systeminformasjon om du trenger en x86 (32-biters) eller x64 (64-biters) versjon av programmet, og kontakt deretter programutgiveren." Jeg ser ingen valg om 32 eller 64 bit download på siden jeg linket til... Prøvde meg fram, og regner med poenget er at man skal installere biosen via en usb i biosmenyen under oppstart? Jeg gjorde i alle fall dette, så ingen progressbar elns, men pcen restartet et par ganger så regner med det gjorde jobben. Men under systeminformasjon står det fremdeles: BIOS-versjon/-dato American Megatrends Inc. V2.10, 28.02.2013 SMBIOS-versjon 2.7 Ergo akkuratt det samme som før jeg oppdaterte (jeg tror i alle fall jeg oppdaterte). Så da kan vi vel påstå at problemet mitt med random omstart ikke har noe med biosversjonen å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå