mfb Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Er i Playstation Store og fant frem til spillet Skate 2. Men det er ingen knapp der man kan trykke "add to cart" eller "buy game" Eneste som står er overview og add-ons. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Da er ikke spillet tilgjengelig digitalt Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 hvorfor ligger det ute i psn da :S Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 hvorfor ligger det ute i psn da :S Kan hende du svarte på det selv i første posten. Hvis det er dlc til spillet så må du kunne søke på det spillet du vil finne dlc til, selv om ikke selve spillet er tilgjengelig digitalt Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Om du ser nøyere, så vil det stå "on disc only"Irriterte meg over det selv, så jeg sjekka på X360, men der var det bare demo, noe jeg skal kose meg med frem til jeg kjøper det til ps3 i morra på gamestop Vil helst ha det til xbox, men ikke F om jeg gidder å betale for gold bare for et spill når jeg allerede har psn plus for 3 andre sony konsoller x) Endret 4. august 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 PS+ gjelder jo for alle de konsollene, så du betaler kun ett medlemskap. Om det var det du siktet til Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Som du leste så har jeg plus over alle 3 sony konsollene, ikke 1 til hver xD men 1 fordelt da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ja det var jo akkurat det jeg sa. Jeg tolket det som du kanskje trodde du betalte pr. konsoll Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Haha nei det hadde vert ganske bortkasta penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå