fleur Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Har kjøpt office 365 og satt opp outlook på pc'n, men jeg vil ha den synkronisert mot min windows phone også. Prøver å sette opp office 365 på mobilen og skriver inn mailbrukernavnet- og passordet mitt ,men får feilmelding "sjekk innstillinger". Kommer da opp en boks med server og domene. Prøver å sette outlook.office365.com som server, både innkommende og utgående, men det fungerer ikke. Noen som har satt opp outlook 365 på mobilen? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Du må faktisk ta en faktoryresett på tlf for å sette opp primær epost konto under første oppstart på Windows telefoner. Jeg slet lenge med mutterns winows tlf før jeg fant svaret på Microsoft sin nettside. Husk backup først. Endret 4. august 2014 av Maxopp Lenke til kommentar
fleur Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Du må faktisk ta en faktoryresett på tlf for å sette opp primær epost konto under første oppstart på Windows telefoner. Jeg slet lenge med mutterns winows tlf før jeg fant svaret på Microsoft sin nettside. Husk backup først. Men altså, jeg har satt opp outlook på tlf for lenge siden, men vil nå endre den til outlook 365 så den synker mot outlooken på pc'n. Må vel kunne gå an å endre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå