iverha2 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hei! Snart ferdig med min nye film, Prosjekt Nordfjord, som handlar om naturen i Nordfjord (Sogn og Fjordane). Feedback? 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Som sogning sjølv, så må eg berre seie wow. Du har fått med nokre fantastiske augeblikk som fangar Sogn og Fjordanes natur på ein veldig god måte. Favorittscena mi var den som viser den Trondhjemske Postvei. Eg vil tru at du har hatt ein god del tunge, men vakre turer for å få filma dette. 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Ditta såg vakkert ut. I det ein ser avslutninga får ein følelsen av at her ligg vegen open ut i det vakre landskapet. Endret 5. august 2014 av torbjornen Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 http://www.firda.no/nyhende/article7511819.ece Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Som sogning sjølv, så må eg berre seie wow. Du har fått med nokre fantastiske augeblikk som fangar Sogn og Fjordanes natur på ein veldig god måte. Favorittscena mi var den som viser den Trondhjemske Postvei. Eg vil tru at du har hatt ein god del tunge, men vakre turer for å få filma dette. Takk for hyggelege tilbakemeldingar. Er enig i at postveg-klippet er veldig flott! Er blitt nokre fjellturar, ja, blir eit eige kapittel i den lange versjonen som handlar om fjella i Nordfjord. Med anna har det vore tur på Lodalskåpa, Hornelen og Skåla, samt blir det forsøk på Gjegnen og Hornindalsrokken. Så nokre av turane er bra lange og bratte, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå