Ann-K1991 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Er det noen her som har erfarfinger med mose i akvarium? Har lyst å legge mosebynn på bunn(hvert fall halve bunnen) og på stokker og stein. Blir det mye alger av dette? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Blir ikke noe mer alger nei, ellers er det ikke noe problem med mose i akvarium. Personlig har jeg javamose i mine. Du må feste mosen i bunnen da, med f.eks fiskescene eller tilsvarende som ikke ødelegger vannkvaliteten Lenke til kommentar
Ann-K1991 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Det var java mose jeg også kunne tenkt meg. Høres fint ut. Noen sier man og kan kjøpe mose baller og kryss skjære de under for da fordeler de seg utover selv. Det er jo noe man selvfølgelig kan prøve. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Det var java mose jeg også kunne tenkt meg. Høres fint ut. Noen sier man og kan kjøpe mose baller og kryss skjære de under for da fordeler de seg utover selv. Det er jo noe man selvfølgelig kan prøve. Mose fra moseballer vokser ekstremt tregt sammenlignet med f.eks javamose, så ikke gjør det hvis du ønsker mye mose. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå