Gå til innhold

Hvordan fungerer 3G tilbud?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en mobil S2 med fri familie og har den hos talkmore pga mamma fikk sånn pakketilbud der. Nå lurte jeg på at jeg ville gjerne ha et abenoment så jeg har eks 1gb fri mobildata i mnd. Trenger ikke mere enn det egentlig eller gjør ikke noe om det er mere. Jeg ønsker ikke ha fri ringetid, eller om nødvendig så bare 2t ellerno max siden jeg nesten ikke ringer med mobilen.

Da jeg søkte det opp fant jeg litt her: https://mp.dk/mobilabonnement?type=0|1&taletid=1.0&t_interval=m&data=1.0&d_interval=m&sms=105&sms_interval=m&mms=26&mms_interval=m&opkald=0&opkald_interval=m&network=3|TDC|Telia/Telenor&datahastighed=0&selskab=3|Bibob|Call%20me|CBB|coop%20mobil|DLG%20Tele|Evercall|Fullrate|Greentel|Happii%20Mobil|LEASY|Lebara|Nettalk|OiSTER|OK%20Mobil|TDC|Telenor|Telia|TELMORE|Travelmobil|Unotel|Waoo|WeMobile|Yousee|Zenji&teknologi=&udland=0&fritelefoni=0&ekstra=

Men hvordan fungerer det? Må jeg da få nytt nr og hva er det kortet man får der?
Jeg tenkte først se på talkmore sine tilbud, men dem passer ikke for meg og koster for mye. Vil ikke bruke 300kr for å sjekke fb sånn av og til eller være tilgjenglig.

Hva kan dere anbefale? Leter egentlig bare etter noe sånnt 1gb fri mobildata for 60-100kr i mnd? Alt det fri tale, sms og mms (som jeg aldri har sendt eller brukt) trenger jeg ikke.

Takk for all hjelp og allt som kan hjelpe hjernen min skjønne litt av hvordan slike tilbud fungerer. (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til info så går det fint an å overføre ditt gamle nummer så dette trenger du ikke å bytte.

 

Når det kommer til pris så tviler jeg på at du finner noe billigere enn 199,-kr pr mnd med 1GB, må i såfall være noe kampanje tilbud men dissse øker som regel til normal pris ettervært

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...