magnos1 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hei!Jeg har ikke peiling på dette, så hører med dere. Sliter med å få på tastaturlyset på min acer aspire v5. Den er ca ett år gammel, kan aldri huske at det har vært på. Noen som har peiling?Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Prøv fn+F9. FN-knappen finner du til venstre for Windows-tasten, og til høyre for ctrl-knappen. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Mener det er Fn + F9 som skrur av/på lyset for modeller som har det. Lenke til kommentar
magnos1 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Har prøvd ut dette, men får det ikke til å fungere. Er heller ingen ikoner på tastene som tilsier at det kan skrus på, men vet at det skal være på disse maskinene. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Acer har produsert to varianter. Grunnregelen er at har den ikke ikon for tastelys på F9 tasten har den det ikke. Asus har også gjort samme på en del modeller. Samme modellnummer men to utgaver, med eller uten tastelys. Lenke til kommentar
magnos1 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 https://www.komplett.no/acer-aspire-v5-571p-156-hd-touch/776539 Denne er det snakk om, finner ikke noe som tyder på at det er tastaturlys, så da får jeg klare meg uten.Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå