Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Noen som vet om man får HL2 på kjøpet når man kjøper XT versjonene? Er det oxo uansett produsent man kjøper ifra. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det var det som var planen, men somsagt så ble kildekoden til HL2 stjålet og spredd over alle vidder, så det kan se ut til at spillet blir en 4-5 mnd forsinket, og hvilke konsekvenser dette får for XT kortene vet jeg ikke helt 100%, men det ver en VELDIG kjedelig situasjon for oss som har ventet i spenning på HL2 nå Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vet ikke om det gjelder for alle prdusenter, eller om det gjelder bare for ATi pluss eventuellt deres nære sammarbeidspartnere som Sapphire. Det skal følge med en kupong i eska når du kjøpe et ATi-kort, og når du sender inn denne får du HL2 gratis tilsendt. (Når det kommer ut da) Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Du får med en slipp med en kode slik at du kan last ned Half life2 når det kommer. I mellomtiden tilbyr ATI deg å laste ned half life1 med CS og resten av de andre store moddene. Du kan da også laste ned half life2 når det kommer. Så svaret er nødvendig vis JA Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lurer på om det også gjelder for de "billigere" Connect3D kortene som ligger på like over 1500 (Ja, det er 9600XT) med tanke på at de fleste andre merkene jeg har sett koster nærmere 2000. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 HL2 skal følge med alle XT kort samme hva slags produsent, og som nevnt tidl. vil det følge med en kupong til alle som kjøper kort før HL2 lanseres. Edit: Skrev januar som hl2 release, beklager det, blandet med et annet spill Lenke til kommentar
andnet Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ...prøv mars/april? (4-5mnd) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ...prøv mars/april? (4-5mnd) Var det jeg mente.... Etter hva jeg kan se så har alle de web butikkene jeghar vært innom forandret releasedatoen til 31 mars som tillsier mars/april som alså er 4-5 mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå