Diskusjonsmumriken Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Gud bedre, for en kommentator. Så klart er det straffe. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg skulle gjerne sett kampen på LFCTV Go, men kvaliteten er bedre på Sumo. I tillegg til at Sumo kan chromecaste. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Lambert ekke helt med idag.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Haha, det er så søtt med klubber som har sin egen TV-kanal. "You should book him for that! BOOK HIM FOR THAT REF!!"Paddy Crerand? Han gjør alltid sånn. Liker engasjementet hans dog. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Evans - Jones - Smalling er jammen trist å se på, blir stående og triller ball som noen gutter i ballbingen før de måker ballen opp og håper på det beste. Helt klart at vi trenger en spillende stopper ala Hummels. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Haha, det er så søtt med klubber som har sin egen TV-kanal. "You should book him for that! BOOK HIM FOR THAT REF!!"Paddy Crerand? Han gjør alltid sånn. Liker engasjementet hans dog. Høres ut som han prøver å spise mikrofonen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Jeg skulle gjerne sett kampen på LFCTV Go, men kvaliteten er bedre på Sumo. I tillegg til at Sumo kan chromecaste.OT: Kan ikke alle videostrømmer i Chrome chromecastes?Edit: Trykkleif Endret 5. august 2014 av indahla Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Young ass. Hva har den fyren spist i sommer? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Young ass. Hva har den fyren spist i sommer?Ser ikke ut som mye.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Håper Van Gaal nå ser at stallen virkelig ikke er god nok. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg skulle gjerne sett kampen på LFCTV Go, men kvaliteten er bedre på Sumo. I tillegg til at Sumo kan chromecaste.OT: Kan ikke alle videostrømmer i Chrome chromecastes?Edit: Trykkleif Jo, men om jeg først skal bruke PC kan jeg like gjerne plugge den til TVen med HDMI. Dessuten blir kvaliteten dårlig når du speiler fra Chrome. Sumo har støtte for Chromecast i mobilappen, som er megachill. Jeg bruker knapt PC lengre. 1 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Herrera må kjøle seg ned litt i pausen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 "Book him"... LOL! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Gode, nøytrale kommentatorer. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Synd at det gikk galt for Langli i kveld. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sånn blir det når en supporter kommenterer. Ingen bryr seg heller, bortsett fra alle unntatt Man Utd supporterne. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 "Glimrende ball inn"...?!? Er vel ikke det når keeper kan gå rett ut å plukke.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Vil de ha ballen? Så jævla lite press.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Young Uniteds beste, Coutinho Liverpools beste. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sakho er sjef. Det er ikke vanskelig å se at han er stinn i selvtillit etter VM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå