Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool - International Champions Cup


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange av dere er helt sikkert uenige med meg nå, men jeg synes også Cleverley har levert en meget god omgang. Mye er usynlig, men å sette inn en løpssterk Cleverley for Fletcher ga oss mye mer rom på midtbanen og muligheten til å stå høyere.

 

Han er ikke god nok, men bedre å ha på banen der alene pga løpingen. Ingen av de to er gode nok for United,

Lenke til kommentar

Mange av dere er helt sikkert uenige med meg nå, men jeg synes også Cleverley har levert en meget god omgang. Mye er usynlig, men å sette inn en løpssterk Cleverley for Fletcher ga oss mye mer rom på midtbanen og muligheten til å stå høyere.

Ikke uenig med deg om det. Det var nok det byttet som gjorde at vi kom oss tilbake i kampen igjen :)

Lenke til kommentar

Flott seier og veldig fint å være ubeseiret før generalprøven.

Ingen god kamp av noen av lagene. Liverpool best i første omgang uten å være spesielt gode. Andre omgang gikk mye bedre for vår del. Noen fantastiske angrep som endte med mål.

Men totalt sett så er det tydelig at vi trenger forsterkninger. En midtbane og en midtstopper burde være prioritet. Altfor mange individuelle feil denne kampen.

Lenke til kommentar

Den vingback-rollen har gjort Young til å bli et skikkelig beist. Før pre-season så var han den første jeg ville ha ut, men nå har han virkelig vist seg fram fra sin beste side. Fyren jobber knallhardt opp og ned vingen der, legger faktisk gode innlegg, og har mange gode taklinger og gjenvinninger. Rask er han også. Stor fordel at han også er tobeint. Han kan bli viktig å ha i troppen.

Vil påstå at han har vært den beste spilleren i pre-season, selv om han også har spilt flere minutter enn de fleste.

 

Det er også mulig at jeg nettopp jinxet alt, og når PL starter på ny så er han tilbake til å være bøtte.

Lenke til kommentar

Deilig seier. Allitd deilig å slå Liverpool! :D

 

Kampen var dog så som så, men men. Vi vinner på en middels/dårlig dag, og det er bra. Blackett og Young imponerer meg mest utifra forutsetningene. Håper virkelig Blackett får muligheten til å vise seg frem i Premier League også.

 

Utrolig viktige disse kjøpene av Herrera og Shaw, det som man i dag. Skapte en goal hver. Herrera trenger en skikkelig makker. Om det ikke kjøpes inn noen ved siden av han, så får vi alle fall håpe Carrick kommer tilbake i storform når han returnerer fra skade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...