tc47 Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Hva skjer med Wayne som feirer da..?!? Han lo mer enn han feiret. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Sikkert for samme grunn som at folk roper på straffe, kast, fri og hjørnespark. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Hva skjer med Wayne som feirer da..?!?Han drev å smilte ganske mye. Tror han visste at det var feil. Var jo rolig med ballen også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Blackett, ma mothetuckin man! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Blackett imponerer meg skikkelig her! Bør få sjansen i år. Herrera <3 nasty liten jæævel, god ern au Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Shinji Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Hva skjer med Wayne som feirer da..?!?Han lo mer enn han feiret.Ikke helt innafor spør du meg.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Håper Herrera roer seg til PL, fyren vil jo bli utvist hver kamp han spiller Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Ingen som spør deg heller. Synd Zaha ikke kom inn i steden for Nani. Kjenner jeg er ordentlig ferdig med portugiseren nå, en av de jeg håper LVG selger. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Herrera eier ikke kroppskontroll. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Håper Herrera roer seg til PL, fyren vil jo bli utvist hver kamp han spillerTror han har mistolket "tøff liga" Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 For et raid av Ibe! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Nesj, har ikke vært mye veldig stygt. Godt å se at han har fysikken til å takle PL. Han blir sikker et hakk roligere når sesongen starter. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Hva skjer med Wayne som feirer da..?!?Han lo mer enn han feiret.Ikke helt innafor spør du meg.. Makan. Han jubler jo ikke akkurat hemningsløst heller, i tillegg til at det er preseason. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Ingen som spør deg heller. Synd Zaha ikke kom inn i steden for Nani. Kjenner jeg er ordentlig ferdig med portugiseren nå, en av de jeg håper LVG selger. Helt enig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Ibe er et beist. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Ibe mister til Sterling. Paddy: "still has it"... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Håper Herrera roer seg til PL, fyren vil jo bli utvist hver kamp han spillerTror han har mistolket "tøff liga" Jupp., Jamfør Sterling. Pinlig. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Nesj, har ikke vært mye veldig stygt. Godt å se at han har fysikken til å takle PL. Han blir sikker et hakk roligere når sesongen starter. Hakking, kakking, dytting og diverse annet går vel ikke innunder fysikk, men tja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå