mariusski Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hei! Jeg har en kamerat som har nettopp kjøpt seg en Playstation 3 12 GB med GTA V. Planen var å spille sammen på online, men den lille plassen på harddisken gjør det ikke mulig. Vi vil få dette til å fungere, helst uten å bruke noen som helst form for penger. Han har en ekstern harddisk og en gammel bærbar pc harddisk dersom noe av dette skulle være til hjelp. Noen som kjenner til problemet eller noen som har en løsning? Link til youtube videoer hjelper lite. Dersom en må bruke penger for dette vennligst oppgi link ved bestilling side for evt produkt. Takk for svar Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=U7SWe9Q3i-k Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Forstår ikke helt her... Hvordan kan en playstation 3 komme med 12GB harddisk? Haha. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Forstår ikke helt her... Hvordan kan en playstation 3 komme med 12GB harddisk? Haha. Det er den billigste utgaven, helt på trynet, og burde aldri vært lansert Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Umm, installerer ikke gta V bare 8GB da? eller er det for xbox? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Problemet er at 12 Gb også brukes av PS3, ikke bare spillene. Så når PS3 oppdaterer seg, er det ikke plass til noe særlig mer. Oppdateringer fra spill skal også pakkes ut, så de tar mer plass enn kun størrelse på opprinnelig fil. Jeg kjøpte akkurat PS3 og Playstation oppdaterte seg selv og da er det ikke plass til noen oppdatering for GT6, den fortsatt v1.00 hos meg. Hvis jeg husker riktig krevde GT6-oppdatering ca 3,5Gb og det er kun ca 1,8 Gb nå. Savegames tror jeg ikke er noe problem. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Du trenger en sånn her: http://www.ebay.com/itm/Hard-Disk-Mounting-Frame-HDD-Adapter-Bracket-Dock-Holder-for-PS3-System-Series-/390884062097?pt=US_Drive_Enclosures_Docks&hash=item5b02817391 Mulig du finner denne i Norge, men litt høyere pris, fordelen er at det ikke tar 1 måned før den kommer frem. Så kan du kjøpe billigste hdden du finner i 2.5" format: http://cdon.no/elektronikk/toshiba/toshiba-350gb-5400rpm-8mb-2-5-7mm-sata-2-p26538946 Eventuelt ta en fra en gammel laptop du har liggende eller lignende Endret 5. august 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Takk, jeg har allerede bestilt både caddy og HDD fra komplett.no og det er sendt. Så selv om posten er treig bør jeg ha det i løpet av uka. Og videoen over vil komme til nytte. (Men skulle gjerne prøvd hullet som gjør det mulig å få litt ekstra kreditt. er det mulig?) GT6 ikke GTA Endret 5. august 2014 av smartphone Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Takk, jeg har allerede bestilt både caddy og HDD fra komplett.no og det er sendt. Så selv om posten er treig bør jeg ha det i løpet av uka. Og videoen over vil komme til nytte. Men skulle gjerne prøvd hullet som gjør det mulig å få litt ekstra kreditt. er det mulig? Hva mener du med ekstra kreditt ? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Ekstra kreditt; "Cr" i GT6, det du kjøper biler og utstyr for. Edit: beklager, glemte at jeg har GT6 og tråden er om GTA. Edit2: Ser hele problemstillingen ikke hører hjemme her - slettet alt unntatt min forklaring, Endret 5. august 2014 av smartphone Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Løsningen blir å sette inn en HDD. 12 Gb-versjonen har kun flashminne i utgangspunktet, så ingen HDD fra før. Videoen over er vel generell og for en 12 Gb PS3, trenger du kun å skru inn en HDD og så vil PS3 kopiere alt over til den nye harddisken. Slik sett er videoen under bedre. For sikkerhets skyld tok jeg kopi av gamedata på en minnepinne i tilfelle ikke alt ville virke. Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Vil det virke å bruke en ekstern HDD eller USB stick for å ha litt ekstra plass? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Nei, ekstra plass trengs gjerne til oppdateringer og installering av flere spill og dette går ikke an å ha på ekstern HDD eller en USB-penn (AFAIK). Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Forstår ikke helt her... Hvordan kan en playstation 3 komme med 12GB harddisk? Haha. Det er den billigste utgaven, helt på trynet, og burde aldri vært lansert Faktisk er det helt genialt. Kjøpte en for 700 kroner på elkjøp og satte inn en gammel HD jeg hadde til overs. Billigere blir det ikke. Aldri kommet til å kjøpt meg en PS3 hadde det ikke vært så billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå