Gjest Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Heisann!Søker spillere til et skandinavisk lag. Per i dag er vi tre stykker, to fra Norge og en fra Finland. Team: Norespls Vi er voksne mennesker som spiller seriøst og god oppførsel. Vi kan skratte og ha det gøy i blant, men vi spiller som regel for det meste om å vinne.Dine krav for å kunne spille med oss er at du er 18+, god oppførsel og kan bruke mikrofon. Vi har ingen faste tider der vi spiller sammen, vi bare kommer sammen på TeamSpeak 3. Andre krav er at du min. har 2.0 K/D og helst min. 1 KPM. Kom gjerne turen innom vår TeamSpeak så tar vi en kjapp prat og spiller i vei! Vår Platoon. EDIT:Får legge til at det spilles på PC selvfølgelig, hvis det ikke var innlysende allerede. Endret 5. august 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Andre krav er at du min. har 2.0 K/D og helst min. 1 KPM. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Reset? Kan man resette den? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Tilbakestille all stats når jeg begynte å spille seriøst, startet med å bare spille generelt og ha det gøy.Så tilbakestilte min stats. Den som vises nå teller fra den dagen jeg tilbakestilte. Dersom du drar på historie-slideren vil man se totale stats siden jeg begynte å spille. Men for all dem Merko, bli med å spill en runde eller to! Endret 5. august 2014 av Gjest Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Har lyst men vet at jeg er for dårlig og kommer til å bli knust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå