Yob tvaya mat' Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Heisann! Jeg og broren min ble antakeligvis forkjølet av airconditioningen på hotellet i bulgaria for 2-3 dager siden.. Dagen før igår orket jeg ingenting, var helt slapp og måtte ligge inne, og i går hadde jeg bare vondt i halsen og hostet og i dag har det vert det samme bare litt mindre. Har bert borte i 4 uker, skal hjem tirsdag og er hjemme der jeg bor onsdag mellom 12 og 15 en gang cirka. Torsdag, dagen etterpå skal jeg møte kjæresten min, som drar vekk 2 uker Fredag dagen etterpå igjen. da skjønner dere sikkert at jeg vil være nogenlunde frisk? Hehe. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Slapp av og plei deg selv. Går det så går det. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Du klarer vel å danse tango selv om det klør litt i halsen? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hadde det samme selv. Var syk i nesten en uke selv i Bulgaria. Du blir utrolig slapp. Sterke forkjølelses-symptomer og om su var like uheldig som meg, mageknipe. Eneste jeg klarte var å holde meg innendørs når jeg var slik. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Du klarer vel å danse tango selv om det klør litt i halsen? Kan det tenkes at TS ikke vil risikere å gjøre kjæresten syk før hun drar på ferie? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Milde forkjølelsessymptomer er sjelden smittbare når det har gått noen dager. Når det først har brutt ut er det eneste du kan gjøre å sove/hvile mye, drikke masse væske og sørge for å få i deg godt med næring selv om apettitten er svekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå