K.E. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hei! Er det noen som har tips til reiseforsikringer for lengre utenlandsopphold? Jeg skal være i Tanzania i litt over fire måneder. Den billigste forsikringen jeg har funnet til nå, ligger på rundt 4000 kr. Er dette vanlig pris, eller finnes det billigere? Er ikke student. Lenke til kommentar
Niuroumian Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Forsikringer for lengre utenlandsopphold er som regel svindyre. 4000 høres ut som et realt scoop spør du meg. De fleste for 6 måneder ish ligger på 8-10k. Om forsikringen bare koster 4k så bør du virkelig lese deg opp på hva den dekker og ikke. For den prisen høres det ut som bare det aller mest basice er dekket. Lenke til kommentar
worldtraveller Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg leste en artikkel på reisendefamilie.com om reiseforsikring. De reiser lenge og har visst funnet en kjempebra og billig forsikring! Jeg husker ikke hvilken, men skal definitivt se på de selv når jeg skal reise neste gang! (Det er visst opptil halv pris!!) God tur! Tanzania høres fantastisk ut!! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 ikke altid det lønner seg med billig forsikring da. man må se på alt det dekker Lenke til kommentar
worldtraveller Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det er sant at man må sjekke alle betingelser med liten skrift! Jeg har selv gått på den blemma med standard reiseforsikring. Sjekket opp denne forsikringen nå, og de heter Worldnomads, og er visst et utenlandsk selskap. Jeg har sett på betingelsene deres nå, og de er faktisk like gode eller bedre enn de norske firmaene, men mye billigere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå