Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Spiller nå av med protune og ser at det ikke blir så bra. Så leste jeg på gopros hjemmeside at det var normalt, og at man burde bruke Gopro Studio til dette. Dermed lasta jeg det ned, men nå jeg kommer til innstaleringen står det: Det oppsto en ukjent innstaleringsfeil.

Hva har skjedd? er Imacen min for gammel?? For nå vises ikke Protune videoene mine noe bra. Og når jeg spiller av videoene mine i vlc ser det ikke så bra ut???

trenger svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Protune brukes når man skal ha gode muligheter i etterkant for behandling av videoklipp.

Om man ikke skal legge så mye arbeid i justering av kontrast, farge, nyanser etc så er det like greit å filme uten Protune. Og ja, du får mye finere kvalitet "out-of-the-box" uten Protune.

Lenke til kommentar

Protune brukes når man skal ha gode muligheter i etterkant for behandling av videoklipp.

Om man ikke skal legge så mye arbeid i justering av kontrast, farge, nyanser etc så er det like greit å filme uten Protune. Og ja, du får mye finere kvalitet "out-of-the-box" uten Protune.

Ok, fikk endelig lasta ned GoPro studio programmet og med den tror jeg at jeg kan spille av med protune, siden den konverterer filene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...