Bruker-359480 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Da forlater jeg Diskusjon.no for godt siden jeg ikke fikk støtte når det gjaldt ang den tråden om mine foreldre. Hade 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Farvel. Husk at du er velkommen tilbake nårsomhelst. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Lite å gjøre om dagen trollulf? Lenke til kommentar
Bruker-359480 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Lite å gjøre om dagen trollulf? Nei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Triste greier når man ikke får det som man vil ... velkommen til "voksenverden" stikk innom igjen når skuffelsen har lagt seg! Lykke til Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Diskusjon gråter, et stort tap. Ønsker deg alt godt videre i livet. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Da forlater jeg Diskusjon.no for godt siden jeg ikke fikk støtte når det gjaldt ang den tråden om mine foreldre. Hade Syntes nå du fikk akkurat den støtten du trengte jeg, selv om det kanskje ikke var den støtten du egentlig ville ha. Stikk innom tråden om 5 år, så har du nok en annen oppfatning du også, så kan du sitte å se tilbake på hvor mye du har vokst 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Goodbye and good riddance! Endret 4. august 2014 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Nok ei suksessfull trollevise, og folk biter på (forståelig nok), for dette kan ikke være mulig. Vet ikke om jeg gidder å kommentere noe mer utover det, ettersom jeg er overbevist om at hele greia er trolltastic. Endret 4. august 2014 av AdNauseam 2 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Enten ett troll eller så er hun 12 og bare skriver at hun er 17. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Ikke nødvendigvis du som har rett i alt i verden.. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Men om det isåfall ikke var trolling så var det ihvertfall veldig interessant. Leste de første innleggene, og det som blir beskrevet som "problemet" her er nok ikke det som må ses på. Det handler ikke om å låne penger til sminke, det ligger en lenger og mer kompleks historie bak. Derfor blir det jo nytteløst å "angripe" enkelttilfellet som TS selv la ut, det vil ikke nå fram. Endret 4. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Da forlater jeg Diskusjon.no for godt siden jeg ikke fikk støtte når det gjaldt ang den tråden om mine foreldre. Hade Tror du har fundamentalt misforstått hvordan både internett og verden fungerer gitt. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå