AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Er det den søte jenta, som kanskje ser litt uskyldig utenpå, men egentlig har litt attitude og litt småfrekk (og snill selvsagt) i personlighet? Eller foretrekker du den crazy, brautende jenta som også er høylydt? Eller den sjenerte jenta? Hvilken type jente liker du? Anonymous poster hash: 8b331...02e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Liker de trange og med tight ass Anonymous poster hash: 895e2...aad 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg faller for jenter som intelligente, morsomme og avhengige. Prinsesser orker jeg ikke, eller heller ultraambisiøse karrierejenter eller folk som legger ut hundre bilder av seg selv på fjelltopper. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Faller utelukkende for intelligente, introverte jenter med et minimum av sminke og andre kroppslige modifikasjoner. Oftest litt sjenerte. Sarkastisk humor er et must, og som Okapi her tåler jeg ikke verken prinsesser eller jenter som er avhengige av sosialt media. Endret 4. august 2014 av Saft Suse 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Liker slike som dette, jeg. 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg faller for søte, snille, sjarmerende jenter. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg faller for søte, snille, sjarmerende jenter. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg faller for søte, snille, sjarmerende jenter. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Må være ei som ei søt og snill (sjenerte er bare sjarmerende), men som har enten idiothumor eller på-kanten-humor og er open-minded. Diva-attitude er turn-off (og brautete guttejenter, no offence). Spontan og med på ting, men samtidig har kapasitet til å roe reka en fin sommer/regndag. Endret 4. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Selvstendige damer, om jeg noen gang skal vurdere et forpliktende forhold MÅ det være med ei som har sitt eget liv. Ellers er jeg svak for litt kortvokste damer, gjerne med litt bein i nesa og ikke brutalt mye polstring på kroppen. Et avslappet forhold til sex er også en stooor fordel, jeg gidder rett og slett ikke "jakte" på ei som opplagt er gnien på sakene, da kan noen andre få kose seg med den jobben. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 slank kropp, langt hår, livlig personlighet og et glimt i øyet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg faller for digge jenter. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg faller for den typen som har puls. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Enig med Leo_ på det med selvstendighet. Jeg liker damer som har en langsiktig plan for livet sitt, og vet hva de ønsker for fremtiden. En kvinne med ambisjoner rett og slett. Hun må også være omtrent på samme intellektuelle nivå som meg selv. Samt tåle at jeg er brutalt ærlig i alt jeg sier og aldri legger noe i mellom. Utseende er ikke så fantastisk viktig så lenge hun har et pent ansikt, ikke er lubben/feit og har masse sjarm. Også en fordel om hun hater turer i skog og fjell Endret 5. august 2014 av Feh 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Søt, sjarmerende, høy utdannelse, gode verdier, egen personlighet(føler ikke hig etter å følge sosiale trender), flink til å gå i høye heler, glad i å gå på ski og i fjell, seksuelt liberal og utforskende.... tja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå