AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Er det noen her som har tatt opp kontakten med tidligere flørter? Var det kleint? Hvordan utviklet det seg? Hva var grunnen til at dere falt fra hverandre? Helt ærlig Jeg la nettopp til en gammel "venn" eller hva jeg skal kalle det for, på facebook. Han godtok. Jeg var helt gal etter han for 4-5 år siden omtrent. Leker med tanken om å skrive hei til han på facebook, men er litt usikker. Anonymous poster hash: 0d55f...a40 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Vel har somregel ikke fungert for min del, men kanskje dem skjønner at jeg bare vil ha sex, noe som gjorde at dem tilslutt mistet interessen i utgangapunktet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Vel har somregel ikke fungert for min del, men kanskje dem skjønner at jeg bare vil ha sex, noe som gjorde at dem tilslutt mistet interessen i utgangapunktet Forstår. Hva var det som gjorde at du ikke så kjærestepotensiale i disse jentene, men kun sex? Anonymous poster hash: 0d55f...a40 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg har sporadisk kontakt med ekser og tidligere lekevenninner på face og på telefon. Har ikke noe problem med det. Spesielt om noen av dem har lyst til å leke litt mer... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 kommer helt an på hvilken historie dere har, hvorfor ble det ikke dere for 4-5 år siden? avslo han deg? avslo du han? Uansett, ingen kontakt på 4-5 år er det lov å si hei, hva skade kan det gjøre? værste som kan skje er at du får 4-5 nye år uten kontakt, men det har du jo uansett nå så.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 På grunn av skole osv, veldig feil tidspunkt vi ble kjent på. Så ting bare rant ut i sanden, selvom vi møttes når han var hjemme i ferier osv. kommer helt an på hvilken historie dere har, hvorfor ble det ikke dere for 4-5 år siden? avslo han deg? avslo du han? Uansett, ingen kontakt på 4-5 år er det lov å si hei, hva skade kan det gjøre? værste som kan skje er at du får 4-5 nye år uten kontakt, men det har du jo uansett nå så.... Anonymous poster hash: 0d55f...a40 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 På grunn av skole osv, veldig feil tidspunkt vi ble kjent på. Så ting bare rant ut i sanden, selvom vi møttes når han var hjemme i ferier osv. kommer helt an på hvilken historie dere har, hvorfor ble det ikke dere for 4-5 år siden? avslo han deg? avslo du han? Uansett, ingen kontakt på 4-5 år er det lov å si hei, hva skade kan det gjøre? værste som kan skje er at du får 4-5 nye år uten kontakt, men det har du jo uansett nå så.... Anonymous poster hash: 0d55f...a40 hvilken bedre mulighet til å ta opp tråden igjen? jeg har blitt kjæreste med jenter jeg har hatt en flørt med, dødd ut og tatt kontakt igjen senere og det er en sykt deilig følelse å endelig få vedkommende! go for it! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Vel har somregel ikke fungert for min del, men kanskje dem skjønner at jeg bare vil ha sex, noe som gjorde at dem tilslutt mistet interessen i utgangapunktet Forstår. Hva var det som gjorde at du ikke så kjærestepotensiale i disse jentene, men kun sex? Anonymous poster hash: 0d55f...a40 Fordi jeg ikke klarte å få følelser, kjemi og utseende matchet somregel ikke om hverandre... De gangene jeg har følt begge deler klaffe har jeg blitt avvist, men det skjer uansett veldig sjeldent Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg har vel tre ekser som venn på facebook. Han ene gratulerer jeg bare med dagen en gang i året. Han ene har jeg pratet med et par ganger i løpet av noen år og han siste har jeg hatt litt mer kontakt med. Sånn generelt er jeg ikke så interessert i å ha kontakt med ekser, det er en grunn til at de ble det 1 Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Situasjonen jeg var i er kanskje litt annerledes enn den du befant deg i. Jeg fant tonen med ei jeg tjenestegjorde i militæret med. Vi hadde ikke samme tjeneste, men vi bodde på samme kaserne. Så på det hele som en uskyldig sommerflørt. God stemning både under felt og etter tjeneste. De beste øyeblikkene jeg hadde var da vi satt under midnattsola og småpratet om livets gang selv om vi skulle vært i seng for lenge siden. Det hele sluttet dessverre ved dimmitasjon, og det at vi bodde på hver vår side av landet gjorde ikke ting noe lettere. Har dog vært å besøkt henne i ettertid, ikke kleint i det hele tatt. Vi prater noen ganger sammen med facebook, men det blir bare sjeldnere og sjeldnere. Vi skilltes hvertfall som gode venner 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Er jo ikke noe problem å skilles som venner hvis ingen har følelser for hverandre, være hvis den ene har og den andre ikke Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Har selv bare kontakt med en eks - av den enkle grunn at jeg fremdeles har fysisk tiltrekning til henne. Hun har samme syn på meg - så ikke noe kleint mellom oss der. Begge to er fullstendig inneforstått med situasjonen og vi møttes for første gang på 7 år her i Juli uten at det ble kleint eller noe i den duren der. De andre eksene har jeg ikke noe imot (med unntak av ekskona) så jeg hadde hilset på dem om vi hadde møttes ute en plass - men jeg hadde nok ikke oppsøkt kontakt (FB - Tinder - Melding) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. august 2014 Forfatter Del Skrevet 6. august 2014 Har snakket litt med han nå, og vi bare mimret litt. Hyggelig. Anonymous poster hash: 0d55f...a40 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Har snakket litt med han nå, og vi bare mimret litt. Hyggelig. Anonymous poster hash: 0d55f...a40 Høres hyggelig ut da ihvertfall =) Du for fortsette og se hvor det fører hen rett og slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå