winmedi Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hei. For noen dager siden kjente jeg plutselig at jeg hadde vondt på høyre øyet/øyelokket. Når jeg blunker øyet helt igjen kjenner jeg smerte. Ikke så vondt, men litt. Når jeg tar på øyelukket et spessielt sted for jeg litt vondt. Er det en betenelse? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kan være at du har fått noe innpå øyet. Prøvd å skylle det bort? Siden det har gått ett par dager allerede kan du ha fått sår på øyet/lokket, og dette må du til legen for å få sjekket ut. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Problemet er at jeg ikke er i Norge, men i syden Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Problemet er at jeg ikke er i Norge, men i syden Du har vel reiseforsikring? Hvis du har dra til nærmeste legevakt. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 jada, men vet ikke om det er nødvendig. Har liksom ikke særlig vondt? Er vel noe som går over? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Om du har ett sår på øyet/lokket så er det ikke sikkert at dette løser seg selv. Mindre sår gror selv men det forutsetter at øynene holdes i ro(bind over øynene). Større sår krever kanskje mer aktiv behandling. Har du fortsatt rusk/gjenstand på øyet så må dette fjernes, og jo lengre det er der jo større skade kan det gjøre. Eg har selv hatt rusk på øyet, som førte til sår. Til tross for rask behandling så har eg fortsatt problemer med ett ekstra følsomt øye for svette, lite søvn og gnikking. Mao ikke ta så lett på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå