Arodem Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hvor mange rupees må du ut med for Hyrule Castle, mon tro?The Legend of Zelda blander blod med Monopol Lenke til kommentar
Blake Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Monopol er forsåvidt et ålreit brettspill det og en Zelda versjon kan sikkert være artig. Det jeg reagerer på derimot er "Go to jail" og "Just visiting" feltene som bare er kopiert fra vanlig monopol. Klarte de virkelig ikke å finne noe som passet til Zelda universet istedet? 3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Monopol er forsåvidt et ålreit brettspill det og en Zelda versjon kan sikkert være artig. Det jeg reagerer på derimot er "Go to jail" og "Just visiting" feltene som bare er kopiert fra vanlig monopol. Klarte de virkelig ikke å finne noe som passet til Zelda universet istedet? Det er jo fengsel i Zelda-universet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Gerudo har jo et "fengsel" når du blir sett av vaktene.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Gerudo har jo et "fengsel" når du blir sett av vaktene.. Har ikke spilt et eneste Zelda der det ikke har vært et fengsel. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Monopol er forsåvidt et ålreit brettspill det og en Zelda versjon kan sikkert være artig. Det jeg reagerer på derimot er "Go to jail" og "Just visiting" feltene som bare er kopiert fra vanlig monopol. Klarte de virkelig ikke å finne noe som passet til Zelda universet istedet? Det er jo fengsel i Zelda-universet Jeg skrev ikke at det ikke finnes fengsel i Zelda universet. Det jeg ikke liker er at alle hjørnefeltene er helt like som i vanlig monopol mens dem har brukt tid til å gjøre om alle andre felt til å passe Zelda universet med både bilder og navn. "Free Parking" er vel forsåvidt det feltet som passer dårligst inn. 3 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Free parkin skulle vært fairy in botle. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 ÅÅÅÅhåhåhå dette blir på julegavelista uansett!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå