luistheghost Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Padda i Gamlebyen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Meget god skarphet for å være tatt med f/2.8 håndholdt en lørdagskveld! ;o) Hvis det først skal være med en bil i Gamlebyen, så duger gamle "padda" og dens strømlinjede og sølvglinsende kropp. Gode detaljer i kastanjetrærne, med tanke på hvor sent (21:30) det var. Bra natterstemning med nydelige blåtoner. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Ja, padda var en gang fabrikkens flaggskip. Jeg jobba en gang på kontoret til en av skipsreder Lorentsen familiene og den ene av rederne hadde en skinnende blank sort slik. Fint komponert der dybden egentlig gir seg selv. Uvant for meg å finne deg gatelangs, men du kan det også. Skulle jeg pirke litt så måtte det være å foreslå et lite kutt oppe for å bli kvitt trekantkilen oppunder ramma til høyre. Skader ikke bildet om du går helt ned til den rene vertikale delen av det blanke avløpsrøret. At halve pipa forsvinner gjør jo ingenting. Men du behøver jo slett ikke være enig med meg. Ellers har jo Walter allerede sagt det meste her. Roar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Meget skarpt fine detaljer og fint lys her syns jeg allt stemmer. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Mange takk! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg