RBW Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 De to gigantene har prøvd før, men da gikk det ikke så bra.Sony og Panasonic hiver seg på OLED-karusellen Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kanskje min plasma fra Panasonic får en arvtaker 1 Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Har du plasma på mobilen da? 3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Samsung startet og satset tyngst av alle på små OLED skjermer. At de nå også er et av de største innenfor store OLED-TVer er nok ingen tilfeldighet. Sjansen for at vi får se mye mer når Panasonic/sony har skaffet seg erfaring i OLED-gamet, er nok ganske stor om de lykkes. Det store problemet er fortsatt å lage store paneler rimelig nok, og da er det kanskje naturlig å starte lite/mellomsmått. Spesielt i et marked som uansett nesten er uten konkurranse, og markedsandelene er lettest å plukke. Så dette høres bra ut! Og vips om 3 år så dukker det opp den råeste OLED-TVen vi har sett, men da fra Panasonic/Sony (Panasony?), mens LG/samsung har ligger å sløvet seg. Endret 5. august 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Oly Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Dette kan vel bety at OLED-skjermer på sikt vil være å finne på Sony sine telefoner? Skal ikke se vekk fra at det blir Sony telefon på meg den gangen det skjer; det er OLED-teknologien som gjør at jeg har Samsung som min telefontype. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Dette kan ikke være annet enn bra for OLED-utviklingen. Flere aktører -> større konkurranse -> mer innovasjon -> lavere priser -> alle vinner. Dét er det vakre med en sunn markedsøkonomi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå